Merhaba, konuyu tarafsız şekilde yazıyorum. Birkaç gün önce oluşan arızayı bütün r10 ailesi biliyordur, firma için kötü bir durum fakat kısa sürede çözüme kavuşturuldu benim de bir sitem o sunucuda barınıyordu köstek olmak yerine destek olduk. Sizin durumunuza gelinecek olursa da anladığım kadarıyla kendi sorumsuzluğunuzu firmaya yıkmaya çalışıyorsunuz, kusura bakmayın ama ben böyle anladım ve bu sorumsuzluk yüzünden firma keyfi iade elbette ki yapmayacaktır. Zaten heryerde yazıyor iade politikası.