Sanırım birçok firmada böyle, sizden hangi hesaptan hizmet alınıyorsa sadece o hesabın yedeği alınır, o hesabın altındaki hizmetlerin genellikle yedeği alınmaz diye biliyorum.
Belirtmiş olduğum gibi müşterilerimizin mağdur olmaması adına biz tüm sitelerin yedeklerini aldık lakin konudaki resimde de söylemişim pm ile yüzlerce yedeği tek tek açıp kontrol etmemiz ne yazık ki öyle bir arıza durumunda münkün değil. Veri kaybı olması elbette ki kötü olmuş lakin bu bizim sorumluluğumuzda değildir, şikayet konusu açılması hoş olmamış.