• 16-02-2015, 16:40:51
    #73
    MustafaGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar,

    Son mesajımda gerekli açıklamayı yaptığımı sanıyorum. Bu nedenle tek tek cevap vermek yerine toplu olarak bir cevap yazıyorum.
    Benim Serkan ile olan ilişkim sizlerinkinden farklı değil. Kızgınlığınızı kesinlikle anlıyorum ama ben de sizlerle aynı konumdayım. Üstelik 3 yıldır çalıştığını söyleyenler var aranızda. Ben çalışmaya başlayalı henüz bir sene bile olmadı. Benimle irtibata geçen kendisidir. Yasaklı olduğu için burada yazamıyor. Ben de insanlık namına yardımcı olmaya çalıştım.
    Hiçbirimiz Serkan ile çalışmaya başlarken birbirimizden onay almadık. Ortada bir sorun var ve bundan hepimiz etkilendik. Burada birbirimize saldırarak çözüm bulamayacağımıza göre düzeltmek için ne yapabileceğimizi konuşmak daha yerinde olur. Bu bağlamda ben elimden geleni yaptım. Bir araya geldiğimizde burada belirtilen sorunları kendisi ile konuştum ve acilen müdahale etmesi konusunda gerekenleri söyledim. Ardından kendisinin söylediklerini de burada sizlerle paylaştım. Umarım sözünü yerine getirir ve en geç yarın bu duruma müdahale eder.
    Benim yapabileceklerim bu kadar. Lütfen artık eleştiri oklarınızı bana değil kendisine yöneltin. Bu konunun sorumlusu ben değilim.
    Yapıcağınız şey hastane adını vermek telefon numarasını vermek. Bizden dolandırdığı paraları öyle kolay yiyemez. Sen biraz bizi anlıyorsan arkadaşın numarasını ver de bir konuşalım.
  • 16-02-2015, 20:25:00
    #74
    hani bugun geliyordu ? yok mu buna dava acicak bi baba yigit arkadaslar ?yoksa netsunucu gider comsunucu ile geri gelir ceza vs almaz ise ?
  • 16-02-2015, 22:52:38
    #75
    MustafaGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blabla.


    R10 yönetiminden bu fake adresin banlanmasını istiyorum. İleri zekalı arkadaş bizi kandırmaya çalışıyor . *********** serkan umarım karşıma çıkarsın !


    Bİlen varsa bu dolandırıcının TC si adresi , adı soyadı , adresi, vs vs benimle paylaşsın.
  • 16-02-2015, 23:14:48
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu siteleri aç yedeklerimizi alalım, 8 yıllık emeğim var benim.
  • 17-02-2015, 03:17:24
    #77
    FotoBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu siteleri aç yedeklerimizi alalım, 8 yıllık emeğim var benim.
    hocam eski yedeginiz var ise 1 dk daha beklemeyin baska yere kurdurun yada kurun derim eski yedeginizi bu adamin tum makineleri vede vds`leri kapali hatta kendi siteside kapali cok buyuk vurgun yapip piyasadan tuydu muhtemelen bugun sozde gelip aciklama yapacakti ama nerde hayati yalan olmus arkadasin
  • 17-02-2015, 10:49:45
    #78
    Benden de borç para istemişti, dişçiye gideceğini söylemişti, paraya sıkışığım vs diyip 650 TL borç almıştı. 2 3 gün içinde öderimd emişti ve ben de adamlığımdan eksiye düşüp borç vermiştim. 1 ay ses çıkmadı kendisinden, bu süre zarfında sunucum kapandı, cpanel lisansımın süresi bitti, 2 3 gün ulaşamadım. Telefondan aradım kapalı mail atıyorum cevap yok ticket cevap yok skype cevap yok. 2 gün sonra halletti, sunucu parasını ödemedim borcu o şekilde kapattık ve salak gibi güvenip çalışmaya devam ettim. Şimdi de hepten gitti sunucu. Ben bidaha sorun yaşarsam anında taşınacağım diye kendime söz vermiştim ve daha sorun başlar başlamaz başka bir firma ile görüşüp yedekleri restore ettirip taşındım.

    Kendisi eskiden adam gibi adamdı ancak bu son hareketleri ile çok kişiyi madur etti. Ben de onların arasındayım. Ayda verdiğim 600 lira sunucu parası, 10. gününde kapanan bir sunucu. Hakkımı helal etmiyorum sana Serkan efendi, azıcık adam olsaydın bu kadar adamı madur etmezdin. Hele bir de yalanına ortak olan bir arkadaş var ki ona ayrıca üzülüyorum.

    Dostum hastaneye beraber mi gittiniz? Gittiyseniz gittiğiniz hastanenin adını, serkanın telefon numarasını buraya yaz, yazmıyorsan apaçık yalancının önde gidenisin. Yok hepimiz maduruz falan bu ayakları geç, çocuk yok karşında. Birine dişçiye gidecem diyen, birine ankarada iş var diyen, birine ameliyat diyen bi adam var karşımızda, parasını ödediğimiz sunucular kapanmış, cpanel lisanslarımız kapanmış daha neyin hastanesi bu? Böyle iş mi yapılır? Adam olan böyle hareket etmez, demekki Serkan'da adamın zerreliği yokmuş. Çıkar elbet bi yerden acısı Serkan efendi, sana güvenip borç para veren bu kadar adamı madur ettin ya, çıkar elbet hiç merak etme.
  • 17-02-2015, 14:25:39
    #79
    alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden de borç para istemişti, dişçiye gideceğini söylemişti, paraya sıkışığım vs diyip 650 TL borç almıştı. 2 3 gün içinde öderimd emişti ve ben de adamlığımdan eksiye düşüp borç vermiştim. 1 ay ses çıkmadı kendisinden, bu süre zarfında sunucum kapandı, cpanel lisansımın süresi bitti, 2 3 gün ulaşamadım. Telefondan aradım kapalı mail atıyorum cevap yok ticket cevap yok skype cevap yok. 2 gün sonra halletti, sunucu parasını ödemedim borcu o şekilde kapattık ve salak gibi güvenip çalışmaya devam ettim. Şimdi de hepten gitti sunucu. Ben bidaha sorun yaşarsam anında taşınacağım diye kendime söz vermiştim ve daha sorun başlar başlamaz başka bir firma ile görüşüp yedekleri restore ettirip taşındım.

    Kendisi eskiden adam gibi adamdı ancak bu son hareketleri ile çok kişiyi madur etti. Ben de onların arasındayım. Ayda verdiğim 600 lira sunucu parası, 10. gününde kapanan bir sunucu. Hakkımı helal etmiyorum sana Serkan efendi, azıcık adam olsaydın bu kadar adamı madur etmezdin. Hele bir de yalanına ortak olan bir arkadaş var ki ona ayrıca üzülüyorum.

    Dostum hastaneye beraber mi gittiniz? Gittiyseniz gittiğiniz hastanenin adını, serkanın telefon numarasını buraya yaz, yazmıyorsan apaçık yalancının önde gidenisin. Yok hepimiz maduruz falan bu ayakları geç, çocuk yok karşında. Birine dişçiye gidecem diyen, birine ankarada iş var diyen, birine ameliyat diyen bi adam var karşımızda, parasını ödediğimiz sunucular kapanmış, cpanel lisanslarımız kapanmış daha neyin hastanesi bu? Böyle iş mi yapılır? Adam olan böyle hareket etmez, demekki Serkan'da adamın zerreliği yokmuş. Çıkar elbet bi yerden acısı Serkan efendi, sana güvenip borç para veren bu kadar adamı madur ettin ya, çıkar elbet hiç merak etme.
    Kaç mesajdır MustafaGok adlı üyeden bilgileri istiyorum inatla vermiyor çünkü kendisi *********** serkan . Adam büyük r10 vurgunu yapıp kaçıp gitmiş.
  • 17-02-2015, 14:46:09
    #80
    Eğer adamsan Serkan sadece yedeklerimizi almamıza yardım edersin. Artık parasında değilim sadece emeklerim orda ve yedekleri elimde değil. Lütfen sadece yedekleri almamıza izin ver...
  • 17-02-2015, 15:22:50
    #81
    Geçmiş olsun, genel olarak kimseyi tanımıyorum ancak mağdur eden şahsın buradaki arkadaşları yalvartmaya hakkı olmadığını düşünüyorum. Son 2 sayfadır arada bakıyorum üzücü ve yakışık almayan bir durum olmuş. Umarım yedeklerinizi alırsınız sorunsuz şekilde.