Geçmiş olsun, genel olarak kimseyi tanımıyorum ancak mağdur eden şahsın buradaki arkadaşları yalvartmaya hakkı olmadığını düşünüyorum. Son 2 sayfadır arada bakıyorum üzücü ve yakışık almayan bir durum olmuş. Umarım yedeklerinizi alırsınız sorunsuz şekilde.