• 11-02-2015, 15:30:47
    #28
    Muratdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulaşmanız artık imkansız gibi birşey net internet ilede sorunları var ki sunucusu buraya bağlı.Net internet bize vaadlerini yerine getirmeden açmamız imkansız diyor.Biz çıkış yaptık ofis adresine gidiyoruz bir kaç kişi.Durumu buradan bildiririz inş..
    Bende bu firma ile 1.5 ay öncesine kadar çalışıyordum. İnanılmaz sorumsuz bir firma. Serkan 4 günlük tatile gidiyor. Sunucu 4 gün kapalı. ne telefon ne ticket hiçbir cevap yok. Sonra geliyor ya ben tatildeydim sunucu neden kapanmış gibi pişkin pişkin konuşuyor. Bu firma yüzünden siz diyin 50 ben diyim 100 bin lira zarara girdim. Hala daha telafi edemedik. Hem sorumsuzlar hemde iş falan bildikleri yok.

    Ofis adresinde kimseyi bulabileceğinizi düşünmüyorum. Orası sadece adres göstermek için olabilir.
  • 11-02-2015, 17:55:01
    #29
    @Muratdeniz
    ulasabildiniz mi acaba serkana ofisinde
  • 11-02-2015, 18:59:43
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Muratdeniz
    ulasabildiniz mi acaba serkana ofisinde
    evet o olmadığını iddaa eden bir arkadaş vardı (ses tonundan o olduğunu biliyorum ama neden böyle bir yalana başvurduğunu bilmiyorum).Israrla o olduğunu anlatmaya çalıştık ama anlamadı sanırım.Şuan online olması gerek tüm hizmetlerin....Yedeklerinizi alın sözleşmesi olan arkadaşlar artık ne yapar bilmiyorum...
  • 11-02-2015, 19:05:00
    #31
    Beyler siteler açılmıştır , cpanel ler aktive edilmemiş ve ticketlerim hala yanıtlanmamıs.Neler oluyor anlamış değilim..
  • 11-02-2015, 19:51:36
    #32
    Arab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler siteler açılmıştır , cpanel ler aktive edilmemiş ve ticketlerim hala yanıtlanmamıs.Neler oluyor anlamış değilim..
    olan su dostum yedeklerinizi benden alın ve başka yerle çalışmaya başlayın demektir serkanın yaptığı sahsen ben öyle yapıcam 2 aylık peşin ödememe rağmen elbet bir gün kendisi cevap vericek ve o 2 aylığı geri ödeyecek ama ne zaman olur işte onu bilmiyorum
  • 12-02-2015, 16:26:45
    #33
    Parasını ödediğim servera giremiyorum
  • 12-02-2015, 16:29:05
    #34
    Bende bu sabahtan beri sunucuya bağlanamıyorum maalesef , skpee den yazdım ancak dönüş olmadı, önemli bir sorunu olabilir
  • 12-02-2015, 18:17:32
    #35
    r10 vurgunu yaptı
  • 12-02-2015, 18:37:50
    #36
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 vurgunu yaptı
    sanmıyorum, mali sebeplerden dolayı olabilir.