ulaşmanız artık imkansız gibi birşey net internet ilede sorunları var ki sunucusu buraya bağlı.Net internet bize vaadlerini yerine getirmeden açmamız imkansız diyor.Biz çıkış yaptık ofis adresine gidiyoruz bir kaç kişi.Durumu buradan bildiririz inş..
Bende bu firma ile 1.5 ay öncesine kadar çalışıyordum. İnanılmaz sorumsuz bir firma. Serkan 4 günlük tatile gidiyor. Sunucu 4 gün kapalı. ne telefon ne ticket hiçbir cevap yok. Sonra geliyor ya ben tatildeydim sunucu neden kapanmış gibi pişkin pişkin konuşuyor. Bu firma yüzünden siz diyin 50 ben diyim 100 bin lira zarara girdim. Hala daha telafi edemedik. Hem sorumsuzlar hemde iş falan bildikleri yok.
Ofis adresinde kimseyi bulabileceğinizi düşünmüyorum. Orası sadece adres göstermek için olabilir.