• 14-02-2015, 17:49:13
    #55
    Sunucular kapanmadan önce 2 tane sitemi kaçırmayı başardım. Daha sonra 2 tanede baya iyi sitem vardı onlar gitti. Şimdi cpanel lisansıda bitmiş girip alamıyorum hiç bişi yapamiyorum açılırsa açılıyor kapanırsa gidiyor..
  • 14-02-2015, 19:01:12
    #56
    Yedeklerimizi bari alabilsek?
  • 14-02-2015, 19:14:50
    #57
    acaba devir edermi firmayı ?
  • 14-02-2015, 22:44:14
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    Daha önce bugün için Serkan ile buluşup benim tanıdığım bir uzman doktora gideceğimizi yazmıştım. Bugün akşam üzeri Serkan ve eniştesi ile birlikte doktora gittik. Gerekli tetkikler yapıldı. Doktor verdiği tedavinin düzgün uygulanması durumunda 1-2 haftalık bir sürede eski sağlığına kavuşacağını söyledi. Bu süreçte doktor ile görüşmeye ve tedaviyi uygulamaya devam edecek.
    Hastalığı ile ilgili detaylar hakkında benim bilgi vermem doğru olmaz. İnş ileride kendisi gerekli bilgilendirmeyi yapar.

    Çıkışta, burada yazılanlar ve sunucuların durumu hakkında konuşma fırsatımız oldu. Dönüşte r10'da yazacağım dedim. Daha önce söylediği gibi Pazartesi belki salı günü işleri ele alabilecek durumda olacağını ve ne gerekiyorsa yapacağını söyledi.
    Benim izlenimim bu durumdan gerçekten rahatsız olduğu ve düzeltmek için çabalayacağı yönündedir.

    Son olarak belirtmeliyim ki ben de Serkan ile geçen sene bu forumda tanıştım ve sunucu kiralama hizmeti almaya başladım. Bugün dışında sadece iki kez yüz yüze görüşmüştük. Bugünkü çabam Serkanın en kısa zamanda kendisini toparlayıp tekrar eskisi gibi işlerinin başına dönebilmesi içindir. Sizlerin de durumu bilmeye hakkınız olduğunu düşündüğüm için yazıyorum. Yoksa kimsenin sözcülüğünü yapmak gibi bir niyetim yok.
  • 15-02-2015, 19:16:29
    #59
    MustafaGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Daha önce bugün için Serkan ile buluşup benim tanıdığım bir uzman doktora gideceğimizi yazmıştım. Bugün akşam üzeri Serkan ve eniştesi ile birlikte doktora gittik. Gerekli tetkikler yapıldı. Doktor verdiği tedavinin düzgün uygulanması durumunda 1-2 haftalık bir sürede eski sağlığına kavuşacağını söyledi. Bu süreçte doktor ile görüşmeye ve tedaviyi uygulamaya devam edecek.
    Hastalığı ile ilgili detaylar hakkında benim bilgi vermem doğru olmaz. İnş ileride kendisi gerekli bilgilendirmeyi yapar.

    Çıkışta, burada yazılanlar ve sunucuların durumu hakkında konuşma fırsatımız oldu. Dönüşte r10'da yazacağım dedim. Daha önce söylediği gibi Pazartesi belki salı günü işleri ele alabilecek durumda olacağını ve ne gerekiyorsa yapacağını söyledi.
    Benim izlenimim bu durumdan gerçekten rahatsız olduğu ve düzeltmek için çabalayacağı yönündedir.

    Son olarak belirtmeliyim ki ben de Serkan ile geçen sene bu forumda tanıştım ve sunucu kiralama hizmeti almaya başladım. Bugün dışında sadece iki kez yüz yüze görüşmüştük. Bugünkü çabam Serkanın en kısa zamanda kendisini toparlayıp tekrar eskisi gibi işlerinin başına dönebilmesi içindir. Sizlerin de durumu bilmeye hakkınız olduğunu düşündüğüm için yazıyorum. Yoksa kimsenin sözcülüğünü yapmak gibi bir niyetim yok.
    umarım dediğiniz gibi olur ve herkezin maduriyetini giderir..
  • 15-02-2015, 21:08:32
    #60
    MustafaGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Epey zamandır Serkan ile çalışıyoruz. Herhangi bir sorun yaşamadık. Dönüş süresi çok hızlı. Sorun çözme konusunda çok özverili. Kendisi ile ilgili olmayan sorunlarımızı çözmek için bile sabahlara kadar uğraştığı oldu.
    Anladığım kadarı ile elinde olmayan sebeplerden dolayı geri dönüş konusunda 3 günlük bir kesinti olmuş ve bu süre içinde birkaç arkadaşımız sorun yaşamışlar.
    Bu iş için 3 günün çok uzun bir süre olduğunu biliyorum. Ancak kötü damgası vurmadan önce şunu da gözönünde bulundurmak lazım. Serkan'ın şu anda yüzlerce müşterisi var ve hiçbirisinden şikayet yok. Bu 3 gün içinde sadece 2-3 kişinin sorun yaşamış olması Serkan'ın işini iyi yaptığını gösterir. Sorun yaşayan arkadaşların bunu gözönünde bulundurmaları gerekir.
    Sonuç olarak biz kendisinden ve hizmetlerinden çok memnunuz.
    Öncelikle Mesajlarınız beni gıdımcık rahatlamadı. Serkan BEY sunucumu daha önce parasını ödedidiğim halde silmişti . Bir çok veri kaybı yaşadım. O zaman da hastaymış. O zaman dediğine göre sunucumu yerine bakan elemanları ??? silmişti . Serkan bey hastaysa yerine demek ki bakıcak elemanları varmış..


    Serkan Beye ait tüm sunucular kapanmış . ( PARASI ödenen )

    Halen diyorsunuz yok pzt yok hasta yok vs . Adam dolandırmış gitmiş halen burda arkadaşınızı koruyorsunuz.

    Şimdi gelelim arkadaşınızı koruma amacınıza ? Zaman kazanmak için sizle mi anlaştı.


    Serkan Beyi bu kadar korumanızda artık fazla oluyor

    13 mesaj atmışınız 5 tanesi Serkan Beyi koruyor .

    Alıntı
    Öncelikle hepimizin bildiği üzere gerçekten %99,99 uptime garantisi veren datacenter'lar ile çalışmanın ciddi bir maliyeti var. Özel bir cluster yapısı kurup yükü farklı yerlerdeki datacenterlarda bulunan sunuculara dağıtırsanız, üste bir de disaster recovery sunucusu eklerseniz siteleriniz hiçbir zaman kapanmaz. Bunu Serkan da en alasından kurabilir. Tabii ki bütçeniz varsa. Aylık birkaç yüz liralık bütçeler ile google, facebook sunucuları gibi kesintisiz çalışma beklemek maalesef doğru olmaz.

    İletişim konusuna gelince, evet internet işlerinin gecesi gündüzü yok. Hepimiz sunucularımızı emanet ettiğimiz kişilere her an ulaşmak isteriz. Bizim şimdiye kadar çalıştığımız kişiler içinde en kolay ve sürekli ulaştığımız kişi Serkan oldu. Hastalık sorunu nedeni ile geçtiğimiz bir kaç günde bazı ufak tefek aksamalar oldu ama bunlar söylendiği gibi günlerce süren sorunlar olmadı. Çok kısa süreli gecikmeler oldu. Ama genellikle her aradığımızda ya da yazdığımızda kendisine ulaşabiliyoruz. Türkiye'deki en bilinen datacenter'larda bile aradığınızda ulaştığınız kişiler sorununuzu çözemiyorlar. Genel bir arıza olduğunda "bakılıyor" diyorlar. Ama sunucular bazen bir kaç saat kapalı kalabiliyor. Çok arayan olduğunda telefonlara da bakan olmuyor. Çoğu yeterince yatırım yapmadığı için kamyonun taşıyabileceği yükü kamyonete yüklüyorlar. Bu durumda da sık sık sorunlar yaşanıyor. Maalesef hiçbir datacenter sıfır sorun ile çalışmıyor. Biz Serkan ile çalışmaya başladığımızdan beri hiç ciddi bir sorun yaşamadık. İlk 1-2 ay içinde kurulum yapılıp sistem oturduktan sonra çok seyrek görüşmeye başladık. Herşey tıkır tıkır işliyor.

    Yeni çalışmaya başlayan arkadaşlar tedirgin olmayıp güvenmeye devam etsinler. Serkan bizi hiç yarı yolda bırakmadı. Sizi de bırakmaz. Sorun olduğunda insana dakikalar yıl gibi gelir. Ama niyet iyi olduğu sürece sorunlar çözülür.


    Alıntı
    Epey zamandır Serkan ile çalışıyoruz. Herhangi bir sorun yaşamadık. Dönüş süresi çok hızlı. Sorun çözme konusunda çok özverili. Kendisi ile ilgili olmayan sorunlarımızı çözmek için bile sabahlara kadar uğraştığı oldu.
    Anladığım kadarı ile elinde olmayan sebeplerden dolayı geri dönüş konusunda 3 günlük bir kesinti olmuş ve bu süre içinde birkaç arkadaşımız sorun yaşamışlar.
    Bu iş için 3 günün çok uzun bir süre olduğunu biliyorum. Ancak kötü damgası vurmadan önce şunu da gözönünde bulundurmak lazım. Serkan'ın şu anda yüzlerce müşterisi var ve hiçbirisinden şikayet yok. Bu 3 gün içinde sadece 2-3 kişinin sorun yaşamış olması Serkan'ın işini iyi yaptığını gösterir. Sorun yaşayan arkadaşların bunu gözönünde bulundurmaları gerekir.
    Sonuç olarak biz kendisinden ve hizmetlerinden çok memnunuz.



    Lütfen bu arkadaşın TC numarası , Telefon numarsını , Adresini , tam ismini benle paylaşırmısınız.
  • 15-02-2015, 21:56:25
    #61
    skype konusmamda http://prntscr.com/64yi8f surdaki lafı yeterli zaten hasta vs olsa idi soylerdi bana 3 yıldır calistigim icin kendisi ile
  • 15-02-2015, 22:28:28
    #62
    ya bu adamı tanımam etmem yilmazbilisim ile çalışırken adamlar buraya devrediyor sunucularını sonra adamlar bizi dolandırıyor yok böyle bi dünya ya...
  • 16-02-2015, 00:14:33
    #63
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Mesajlarınız beni gıdımcık rahatlamadı. Serkan BEY sunucumu daha önce parasını ödedidiğim halde silmişti . Bir çok veri kaybı yaşadım. O zaman da hastaymış. O zaman dediğine göre sunucumu yerine bakan elemanları ??? silmişti . Serkan bey hastaysa yerine demek ki bakıcak elemanları varmış..


    Serkan Beye ait tüm sunucular kapanmış . ( PARASI ödenen )

    Halen diyorsunuz yok pzt yok hasta yok vs . Adam dolandırmış gitmiş halen burda arkadaşınızı koruyorsunuz.

    Şimdi gelelim arkadaşınızı koruma amacınıza ? Zaman kazanmak için sizle mi anlaştı.


    Serkan Beyi bu kadar korumanızda artık fazla oluyor

    13 mesaj atmışınız 5 tanesi Serkan Beyi koruyor .


    Lütfen bu arkadaşın TC numarası , Telefon numarsını , Adresini , tam ismini benle paylaşırmısınız.

    Öncelikle birbirimize saygılı olalım. Yaşadığınız sıkıntıları anlıyorum ama benimle ne ilgisi var? Serkan ile siz ne kadar arkadaşsanız ben de o kadar arkadaşım. Sorduğunuz soruların cevaplarını bilecek kadar da tanımıyorum.
    Birlikte doktora gittik ve bunu sizlerle paylaştım. Elçiye zeval olmaz diyerek yazdıklarım kendisinin söylediklerdir. Ama bu şekilde saygısızca saldırılara maruz kalacaksam ne haliniz varsa görün derim ve çekilirim. Burada bu konuda yazmak için hiçbir mecburiyetim yok. Hosting işi yapmıyorum. Sunucumuzu kendi firmamızın siteleri için kullanıyoruz.

    Kendisinden daha önce kaliteli hizmet alıyorduk ve memnuniyetimizi yazmamız o nedenle normaldi. Şimdi sizlerin yaşadığı sorunları bizler de yaşıyoruz. Ama bir kalemde silmek yerine destek olmak istiyoruz.

    Türkiye'de çalışabileceğimiz %100 sorunsuz ve uygun fiyatlı bir firma söyleyin hep birlikte oraya geçelim. Buna büyük veri merkezleri de dahil. Hepsinde farklı farklı sorunlar var. Zaten bu nedenle Serkan gibi bireysel çalışan arkadaşlar ile çalışmaya başlamadık mı hepimiz? Şimdiye kadar kaç firma dolaştınız sunucu konusunda desem kaç kişi yıllardır tek bir firma ile hiç sorun yaşamadan çalıştım diyebilir. Büyük yatırım yapma imkanınız varsa o başka. Datacenter'lar sorunsuz olsaydı ya da çok yatırım yapma imkanınız olsaydı hanginiz sunucularınızı bireysel küçük firmalara emanet ederdiniz?

    Ben Serkanın dediği gibi Salı gününe kadar bekleyeceğim. Eğer bir düzelme olmazsa başımın çaresine bakacağım. Sizlerin ne yapacağını bilemem. Sonuçta herkesin işi farklı.