MustafaGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Epey zamandır Serkan ile çalışıyoruz. Herhangi bir sorun yaşamadık. Dönüş süresi çok hızlı. Sorun çözme konusunda çok özverili. Kendisi ile ilgili olmayan sorunlarımızı çözmek için bile sabahlara kadar uğraştığı oldu.
Anladığım kadarı ile elinde olmayan sebeplerden dolayı geri dönüş konusunda 3 günlük bir kesinti olmuş ve bu süre içinde birkaç arkadaşımız sorun yaşamışlar.
Bu iş için 3 günün çok uzun bir süre olduğunu biliyorum. Ancak kötü damgası vurmadan önce şunu da gözönünde bulundurmak lazım. Serkan'ın şu anda yüzlerce müşterisi var ve hiçbirisinden şikayet yok. Bu 3 gün içinde sadece 2-3 kişinin sorun yaşamış olması Serkan'ın işini iyi yaptığını gösterir. Sorun yaşayan arkadaşların bunu gözönünde bulundurmaları gerekir.
Sonuç olarak biz kendisinden ve hizmetlerinden çok memnunuz.
Öncelikle Mesajlarınız beni gıdımcık rahatlamadı. Serkan BEY sunucumu daha önce parasını ödedidiğim halde silmişti . Bir çok veri kaybı yaşadım. O zaman da hastaymış. O zaman dediğine göre sunucumu yerine bakan elemanları ??? silmişti . Serkan bey hastaysa yerine demek ki bakıcak elemanları varmış..


Serkan Beye ait tüm sunucular kapanmış . ( PARASI ödenen )

Halen diyorsunuz yok pzt yok hasta yok vs . Adam dolandırmış gitmiş halen burda arkadaşınızı koruyorsunuz.

Şimdi gelelim arkadaşınızı koruma amacınıza ? Zaman kazanmak için sizle mi anlaştı.


Serkan Beyi bu kadar korumanızda artık fazla oluyor

13 mesaj atmışınız 5 tanesi Serkan Beyi koruyor .

Alıntı
Öncelikle hepimizin bildiği üzere gerçekten %99,99 uptime garantisi veren datacenter'lar ile çalışmanın ciddi bir maliyeti var. Özel bir cluster yapısı kurup yükü farklı yerlerdeki datacenterlarda bulunan sunuculara dağıtırsanız, üste bir de disaster recovery sunucusu eklerseniz siteleriniz hiçbir zaman kapanmaz. Bunu Serkan da en alasından kurabilir. Tabii ki bütçeniz varsa. Aylık birkaç yüz liralık bütçeler ile google, facebook sunucuları gibi kesintisiz çalışma beklemek maalesef doğru olmaz.

İletişim konusuna gelince, evet internet işlerinin gecesi gündüzü yok. Hepimiz sunucularımızı emanet ettiğimiz kişilere her an ulaşmak isteriz. Bizim şimdiye kadar çalıştığımız kişiler içinde en kolay ve sürekli ulaştığımız kişi Serkan oldu. Hastalık sorunu nedeni ile geçtiğimiz bir kaç günde bazı ufak tefek aksamalar oldu ama bunlar söylendiği gibi günlerce süren sorunlar olmadı. Çok kısa süreli gecikmeler oldu. Ama genellikle her aradığımızda ya da yazdığımızda kendisine ulaşabiliyoruz. Türkiye'deki en bilinen datacenter'larda bile aradığınızda ulaştığınız kişiler sorununuzu çözemiyorlar. Genel bir arıza olduğunda "bakılıyor" diyorlar. Ama sunucular bazen bir kaç saat kapalı kalabiliyor. Çok arayan olduğunda telefonlara da bakan olmuyor. Çoğu yeterince yatırım yapmadığı için kamyonun taşıyabileceği yükü kamyonete yüklüyorlar. Bu durumda da sık sık sorunlar yaşanıyor. Maalesef hiçbir datacenter sıfır sorun ile çalışmıyor. Biz Serkan ile çalışmaya başladığımızdan beri hiç ciddi bir sorun yaşamadık. İlk 1-2 ay içinde kurulum yapılıp sistem oturduktan sonra çok seyrek görüşmeye başladık. Herşey tıkır tıkır işliyor.

Yeni çalışmaya başlayan arkadaşlar tedirgin olmayıp güvenmeye devam etsinler. Serkan bizi hiç yarı yolda bırakmadı. Sizi de bırakmaz. Sorun olduğunda insana dakikalar yıl gibi gelir. Ama niyet iyi olduğu sürece sorunlar çözülür.


Alıntı
Epey zamandır Serkan ile çalışıyoruz. Herhangi bir sorun yaşamadık. Dönüş süresi çok hızlı. Sorun çözme konusunda çok özverili. Kendisi ile ilgili olmayan sorunlarımızı çözmek için bile sabahlara kadar uğraştığı oldu.
Anladığım kadarı ile elinde olmayan sebeplerden dolayı geri dönüş konusunda 3 günlük bir kesinti olmuş ve bu süre içinde birkaç arkadaşımız sorun yaşamışlar.
Bu iş için 3 günün çok uzun bir süre olduğunu biliyorum. Ancak kötü damgası vurmadan önce şunu da gözönünde bulundurmak lazım. Serkan'ın şu anda yüzlerce müşterisi var ve hiçbirisinden şikayet yok. Bu 3 gün içinde sadece 2-3 kişinin sorun yaşamış olması Serkan'ın işini iyi yaptığını gösterir. Sorun yaşayan arkadaşların bunu gözönünde bulundurmaları gerekir.
Sonuç olarak biz kendisinden ve hizmetlerinden çok memnunuz.



Lütfen bu arkadaşın TC numarası , Telefon numarsını , Adresini , tam ismini benle paylaşırmısınız.