Tüm bunları size yaptıktan sonra enişteniz onlarla tekrar çalışıcaksa sizin enişte de bir sorun var demektir.
Ben çoktan mahkeme kağıdı yollatmıştım onlara. Size bunu yapan başkasına da yapıyodur siz şikayet etmedikce başkalarına da size de tekrar yapmaya devam edicektir.
Hocam bende olsam dediğiniz gibi şikayet edecektim. Fakat kartvizit te domainin yazması ve domainin onlarda olması eniştem için sıkıntı oldu. Şikayetten dolayı sinirlenip domaini başkasına satmalarından korktu.
Birde ben anlaştım dedi. Adam özür dilemiş. Öyle olunca elim kolum bağlanır.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi