• 31-01-2015, 15:41:59
    #19
    Edit:İzmir şubeleri var

    Şube : Kazımdirik Mah. 159 Sk. No:13/1 Küçükpark - Bornova İzmir
    Tel: 0 232 339 65 65 Gsm: 0 533 496 35 93

    Her zaman takıldığım mekan dilerseniz uğrayabilirim
  • 31-01-2015, 17:20:29
    #20
    UnixCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Konuyu dün geceden beri takip ediyorum da utandım açıkcası. Telefon ile aramaya kalktım sonra vazgeçtim, yorma kendini dedim kendime.

    Tek makul bulduğum cevapları ise en azından ödeyemiyorum yada 5 ay sonra ödersem olur mu gibi birşeyler söyleyebilmesinden bahsetmeleri ki bu cevapta samimi gelmiyor açıkcası.

    Adalet hem hukuktan gelir, hem de yaradandan.

    Sitelerini inceledim, bu işlerle yakından ilişkisi olmayan adamlar Ankara'da hizmet verip, amerikadan reseller ile millete peşkeş çeken insanlar. Şeytan diyor ver ellerine ama bu da bir kul hakkı.

    Susamadım yazmak istedim.

    Geçmiş olsun.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit:İzmir şubeleri var

    Şube : Kazımdirik Mah. 159 Sk. No:13/1 Küçükpark - Bornova İzmir
    Tel: 0 232 339 65 65 Gsm: 0 533 496 35 93

    Her zaman takıldığım mekan dilerseniz uğrayabilirim
    Çok sağolun hocam ilginiz için. Eniştem ile araşıp konuşmuşlar ve siteyi açacaklarmış. Bana kalsa ben domainden de vazgeçip yine de şikayet ederdim ama enişte boşver dedi. Öyle deyince yapacak bir şey yok.

    Konu da kapanabilir. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim.
  • 31-01-2015, 17:25:48
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Tüm bunları size yaptıktan sonra enişteniz onlarla tekrar çalışıcaksa sizin enişte de bir sorun var demektir.
    Ben çoktan mahkeme kağıdı yollatmıştım onlara. Size bunu yapan başkasına da yapıyodur siz şikayet etmedikce başkalarına da size de tekrar yapmaya devam edicektir.
  • 31-01-2015, 18:31:38
    #22
    Kadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm bunları size yaptıktan sonra enişteniz onlarla tekrar çalışıcaksa sizin enişte de bir sorun var demektir.
    Ben çoktan mahkeme kağıdı yollatmıştım onlara. Size bunu yapan başkasına da yapıyodur siz şikayet etmedikce başkalarına da size de tekrar yapmaya devam edicektir.
    Hocam bende olsam dediğiniz gibi şikayet edecektim. Fakat kartvizit te domainin yazması ve domainin onlarda olması eniştem için sıkıntı oldu. Şikayetten dolayı sinirlenip domaini başkasına satmalarından korktu.

    Birde ben anlaştım dedi. Adam özür dilemiş. Öyle olunca elim kolum bağlanır.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 31-01-2015, 18:47:35
    #23
    Üyeliği durduruldu
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende olsam dediğiniz gibi şikayet edecektim. Fakat kartvizit te domainin yazması ve domainin onlarda olması eniştem için sıkıntı oldu. Şikayetten dolayı sinirlenip domaini başkasına satmalarından korktu.

    Birde ben anlaştım dedi. Adam özür dilemiş. Öyle olunca elim kolum bağlanır.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Dostum kartvizit pahali birsey değil ismin sonuna 1 ekle yrni domain alin. Veya domain in süresi ne zaman bitiyor bakın. Sonucta adamlar onu yenilemez dusunce siz alın
  • 31-01-2015, 22:29:59
    #24
    Kadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum kartvizit pahali birsey değil ismin sonuna 1 ekle yrni domain alin. Veya domain in süresi ne zaman bitiyor bakın. Sonucta adamlar onu yenilemez dusunce siz alın
    Yok hocam kartvizit parasından değil. Bir çok müşterisinde o kartvizit var ve değiştirilebilecek gibi de değil bana göre. Ayrıca domainin düşmesine daha 1 sene var yeni reglendi çünkü. Yapacak bir şey yok artık
  • 31-01-2015, 22:45:46
    #25
    Kadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm bunları size yaptıktan sonra enişteniz onlarla tekrar çalışıcaksa sizin enişte de bir sorun var demektir.
    Ben çoktan mahkeme kağıdı yollatmıştım onlara. Size bunu yapan başkasına da yapıyodur siz şikayet etmedikce başkalarına da size de tekrar yapmaya devam edicektir.
    Bekara karı boşamak kolaydır. Adam can damarını yakalamış. Mahkeme ile Türkiyede en erken sonucu 1 yılda alıyorsun. 1 yıl boyunca müşterileri o yazıyı görecek ve zaten işi kötü olan adamın işlerinin düzelmesini mi bekleyecek.

    Adamların yaptığı tam terbiyesizlik gerçekten. Önce ödemesini yapın sonra ne yapacaksanız yapın. Ben burda bile sinirlendim sizi düşünemiyorum.
  • 31-01-2015, 23:24:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Yapılan çok büyük bir terbiyesizliktir bence şahsen kendilerini kınıyorum. Ödemede geçikme olabilir bunda çok büyük bir yanlışlık yok en azından anlayışla karşılayıp bir kaç zaman bekleyebilirlerdi ama böyle bir index atmaları kendileri adına utanç verici.

    Not: Geçmiş olsun hocam, hakkınızı arıyabilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 31-01-2015, 23:31:25
    #27
    diyecek söz bulamıyorum