Yapılan çok büyük bir terbiyesizliktir bence şahsen kendilerini kınıyorum. Ödemede geçikme olabilir bunda çok büyük bir yanlışlık yok en azından anlayışla karşılayıp bir kaç zaman bekleyebilirlerdi ama böyle bir index atmaları kendileri adına utanç verici.
Not: Geçmiş olsun hocam, hakkınızı arıyabilirsiniz diye düşünüyorum.