Aradan bir sene geçti ve firma sitenin ücretini talep etti. Eniştem İstanbul'da yaşıyor ve herkesin malumu ki orada 1 lira bile değerleniyor. Kendisi de iş olmadığı için dükkanını kapattı ve ekonomik anlamda zor günler geçiriyor. Firma sahibi kendisini bir kaç kez arayıp parayı istemiş ama enişte parası olmadığı için yatıramamış. Ve geçen bir müşterisi sitesine girdiğinde aşağıda ki gibi TİCARET AHLAKINA AYKIRI BİR ŞEKİLDE bir mesaj yayınlamış.
Şimdi enişten yatırsaymış ücretini diyenleriniz çıkabilir. Ama yatırmasa bile en kötü bu domain satılıktır yazarsın (ona da razıyım) ama sitenin anasayfasına koca koca harflerle bu tarz şeyler yazmak ticaret ahlakınızın ne kadar ayak altına düştüğünün bir göstergesidir.