Yıllık hizmet yenileme ücretini ödemedi ise kapatırsın siteyi biter gider veya anlayış gösterirsin. Bugün sen yardımcı olursun yarın o müşterin gider sana bir müşteri katar belki. Demek ki at gözlüğü takıp ticaret yapıyorlar.
Yıllık hizmet yenileme ücretini ödemedi ise kapatırsın siteyi biter gider veya anlayış gösterirsin. Bugün sen yardımcı olursun yarın o müşterin gider sana bir müşteri katar belki. Demek ki at gözlüğü takıp ticaret yapıyorlar.
Herkesin ticaret anlayışı farklıymış onlara göre. Bu konuda en son fikir verecek de benmişim dünyada.
Resmen adamlar ödeme yapılmadı diye düşman ilan etmiş elinden gelse ödemeyi zorla alırlar gibi bir hava içindeler, bu gibi kişileri ticaret markanızı karalamaktan mahkemeye verebilirsiniz.
Geçmiş olsun. Ödeme yapıldı ise benzer durumu yaşamamak için domain panelini kesinlikle kendi hesabınıza transfer ettirin. En uygun zamanda da domainin süresini 1 yıl fazladan uzatın ki böyle adamların eline düşmeyin derim.
Resmen adamlar ödeme yapılmadı diye düşman ilan etmiş elinden gelse ödemeyi zorla alırlar gibi bir hava içindeler, bu gibi kişileri ticaret markanızı karalamaktan mahkemeye verebilirsiniz.
Geçmiş olsun. Ödeme yapıldı ise benzer durumu yaşamamak için domain panelini kesinlikle kendi hesabınıza transfer ettirin. En uygun zamanda da domainin süresini 1 yıl fazladan uzatın ki böyle adamların eline düşmeyin derim.
Domaini alabilsek zaten bir dakika durmayacağız ki Sorun orada.
sizde adamları sikayetvar.com da hatta üşenmezseniz diğer büyük forumlarda felan şikayet edin onun müşterileride firma güvenilirmi ? hakkında şikayet varmı? diye araştırırken sizin şikayetlerinizi görsün.
sizde adamları sikayetvar.com da hatta üşenmezseniz diğer büyük forumlarda felan şikayet edin onun müşterileride firma güvenilirmi ? hakkında şikayet varmı? diye araştırırken sizin şikayetlerinizi görsün.