kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllık hizmet yenileme ücretini ödemedi ise kapatırsın siteyi biter gider veya anlayış gösterirsin. Bugün sen yardımcı olursun yarın o müşterin gider sana bir müşteri katar belki. Demek ki at gözlüğü takıp ticaret yapıyorlar.
Herkesin ticaret anlayışı farklıymış onlara göre. Bu konuda en son fikir verecek de benmişim dünyada.