En kötü ihtimalle ücret alınmasa bile siteyi kapatırsın olur biter. Bu yazılan büyük bir terbiyesizlik.
Ankara gibi başkentte bunca sene ticaret ahlakını öğrenememek de büyük bir başarı olsa gerek.
Peki hocam acaba bunları nereye şikayet edebiliriz? Yada şikayet edebileceğimiz masrafsız bir yol var mıdır?