Ankara gibi başkentte bunca sene ticaret ahlakını öğrenememek de büyük bir başarı olsa gerek.
Peki hocam acaba bunları nereye şikayet edebiliriz? Yada şikayet edebileceğimiz masrafsız bir yol var mıdır?
Direkt tüketici hakları. Çünkü öyle bir madde var. Kimse kullanıcıyı rencide edici hareketlerde bulunamaz. İş hukukunda bu yok. Hesap suspend edilir. 7 gün daha beklenir. Yine ödeme alınmazsa son kez müşteri aranır ona göre hesap silinir. Tüketici hakları bu konu ile ilgilenecektir. Ücretsiz olarak tüm işlemleri yaparsınız.