Tüm bunları size yaptıktan sonra enişteniz onlarla tekrar çalışıcaksa sizin enişte de bir sorun var demektir.
Ben çoktan mahkeme kağıdı yollatmıştım onlara. Size bunu yapan başkasına da yapıyodur siz şikayet etmedikce başkalarına da size de tekrar yapmaya devam edicektir.
Bekara karı boşamak kolaydır. Adam can damarını yakalamış. Mahkeme ile Türkiyede en erken sonucu 1 yılda alıyorsun. 1 yıl boyunca müşterileri o yazıyı görecek ve zaten işi kötü olan adamın işlerinin düzelmesini mi bekleyecek.
Adamların yaptığı tam terbiyesizlik gerçekten. Önce ödemesini yapın sonra ne yapacaksanız yapın. Ben burda bile sinirlendim sizi düşünemiyorum.