Hocam bende olsam dediğiniz gibi şikayet edecektim. Fakat kartvizit te domainin yazması ve domainin onlarda olması eniştem için sıkıntı oldu. Şikayetten dolayı sinirlenip domaini başkasına satmalarından korktu.
Birde ben anlaştım dedi. Adam özür dilemiş. Öyle olunca elim kolum bağlanır.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Dostum kartvizit pahali birsey değil ismin sonuna 1 ekle yrni domain alin. Veya domain in süresi ne zaman bitiyor bakın. Sonucta adamlar onu yenilemez dusunce siz alın