• 30-10-2009, 23:53:33
    #10
    Kardeş sende şuraya extrelerini koyda, bizlerde alalım ...

    En azından nasıl aldığını açıkla, müşteriler bilgilensin ki bizde lisansı nasıl aldığımızı bilelim.
  • 30-10-2009, 23:56:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş sende şuraya extrelerini koyda, bizlerde alalım ...

    En azından nasıl aldığını açıkla, müşteriler bilgilensin ki bizde lisansı nasıl aldığımızı bilelim.
    Gardaşım neyin nesini koyim ben Allah aşkına ne ekstresinden bahsediyosunuz yok ekstre bende bu nasıl bir ticari anlayışdır anlamdım itrader 13 benm 102 ve tek sorun yaşamadım bugune kadar bu nasıl bi saygıdır bu insanı sen biliyomusun benimle arasnda olan olayları hıı ...Anlatsn sana kişisel saldırı bu resmen lütfen aldanmayın kimse burada birsey kanıtlamak durumunda değildir illegal durum görse zaten yetkililer beni uyarır rahat olun
  • 30-10-2009, 23:58:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    pr0t0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki kısasa kısas gidelim EFENDİSİ

    https://www.r10.net/account-amp-lisan...akas-olur.html
    https://www.r10.net/yeni-site/486806-...ek-sitesi.html
    https://www.r10.net/domain-satis/4823...l-20-lira.html
    https://www.r10.net/jenerik-domain/47...g-jenerik.html
    https://www.r10.net/account-amp-lisan...r-satilir.html

    Bana buradaki satışlarının faturalarını göster
    sen bi sürü konu açmışsın ama hiç birisine fatura örmneği koymamışsın
    damdan düşer gibi konu açmak bana akıl vermeye çalışan birisine yakışıyomu
    hani bunların fatura örnekleri

    u la güzel arkadasım çalıntı kredi kartı olsa 1 yıldır lisans satarım forum dısı da olsa neden onlar hala aktif e bre güzel kardeşim haa neden insanın ekmeğiyle oynamak için bu kadar DANSOZLUK yapıyorsn
    Satışta olan domainlerin hepsinin faturası vardır. Buyrun;



    Lisanslarımdaki satışlar ise, 2. el aldıgım için ve sattıgım için (Aracılık yaptıgım için) faturaya hacet yoktur. Ama siz sıfır olarka vbulletin bayisi gibi kayıt yapıyorsunuz. Anlatabildimmi? Ben açıklamamı yaptım hadi sende yap. Seninle benim aramda fark var. Şimdi sen bana adına milletin lisans kayıt ettiğim bir konu linki at bakalım Atarsan fatura koymassam namerdim
  • 30-10-2009, 23:58:58
    #13
    proton aracısın sanırım,
    istersen onu de,rahat etsinler
  • 30-10-2009, 23:59:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ruhsaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satışta olan domainlerin hepsinin faturası vardır. Buyrun;



    lisanslarımdaki satışlar ise, 2. El aldıgım için ve sattıgım için (aracılık yaptıgım için) faturaya hacet yoktur. Ama siz sıfır olarka vbulletin bayisi gibi kayıt yapıyorsunuz. Anlatabildimmi? Ben açıklamamı yaptım hadi sende yap. Seninle benim aramda fark var. şimdi sen bana adına milletin lisans kayıt ettiğim bir konu linki at bakalım :d
    duuuuur sana benden aldiğin lisans ekstresini koyim gözün açilsin bekle
    iş bankasindan talep ediyorum
  • 31-10-2009, 00:47:10
    #15
    arkadaştan 3 lisans 2 rapid hesabı 1 sms hesabı satın aldım. dahada almaya devam ediyorum hiç bir sorun yoktur. sorun olursa burdan mutlaka yazarım. birçok kişininde bu arkadaştan lisans aldığını gördüm. sorunu olan varsa yazar. alışveriş yapmadan saçma sapan konuşan ve konu baltalayan arkadaşların yorumlarının silinmesini talep ediyorum..
  • 31-10-2009, 00:52:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    pr0t0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    duuuuur sana benden aldiğin lisans ekstresini koyim gözün açilsin bekle
    iş bankasindan talep ediyorum
    Nerden nereye konusmaların hep farklı, sana 10 oldu kapak olması sözlerin hala extre diyorsun. Senin bana aliye veliye sattıgın extre işe yaramaz lisansı aldıgın vbulletin.com extresini göster bize hesabına yatan para alaka etmez.

    WebWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaştan 3 lisans 2 rapid hesabı 1 sms hesabı satın aldım. dahada almaya devam ediyorum hiç bir sorun yoktur. sorun olursa burdan mutlaka yazarım. birçok kişininde bu arkadaştan lisans aldığını gördüm. sorunu olan varsa yazar. alışveriş yapmadan saçma sapan konuşan ve konu baltalayan arkadaşların yorumlarının silinmesini talep ediyorum..
    Baltalamamı var adam gibi birşey istenirse baltalamamı oluyor bu sizin gibiler yüzüne millet bir konunun altına mesja yazmaya korkar olmus. Tek saçmalık senin düşüncelerin. Geri kafa olma baskalarının düşüncesine saygı duy ki saygı göresin yoksa saygı göstermezsen saygıda beklemezsin. Anlaşılır bir dil değil mi?
  • 31-10-2009, 00:53:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    İŞTE BANKA DEKONTLARI BU ŞAHIS BENDEN DAHA ÖNCE LİSANS ALDI VE TAKSİTLE ALDI O ZAMAN NEDEN SORMADI FATURA NE HİKMETSE BİLMİYORM

    KANITLAR





    3 ay önce lisans aldın o zaman nerelerdeydi senin bu süper zekan
    niye o zaman fatura sormadın
    sebebini ben sana söylüyeyim o zama benimle çalışıyodun işine geliyodu
    ne zamanki sana lisans satmayı bıraktım o zaman gözünde kötü oldum şimdi konularmıı baltalamaya çalışıyosun
  • 31-10-2009, 00:53:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    macintosh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    proton aracısın sanırım,
    istersen onu de,rahat etsinler
    Abi sana en basitinden Skype sattık sorun var mı yok

    İlyas Herşeyin nasıl yapıldığı söylenmez, söylenirse herkes o işi yapar kimse ekmek kazanamaz seni ben biliyorum protondan lisans alıp sitende sattıgını hatta taksitle...