Kardeş sende şuraya extrelerini koyda, bizlerde alalım ...
En azından nasıl aldığını açıkla, müşteriler bilgilensin ki bizde lisansı nasıl aldığımızı bilelim.
vBulletin Owned (3.8.4 patch level 1) lisans satışları
70
●4.327
- 30-10-2009, 23:56:49Üyeliği durdurulduGardaşım neyin nesini koyim ben Allah aşkına ne ekstresinden bahsediyosunuz yok ekstre bende bu nasıl bir ticari anlayışdır anlamdım itrader 13 benm 102 ve tek sorun yaşamadım bugune kadar bu nasıl bi saygıdır bu insanı sen biliyomusun benimle arasnda olan olayları hıı ...Anlatsn sana kişisel saldırı bu resmen lütfen aldanmayın kimse burada birsey kanıtlamak durumunda değildir illegal durum görse zaten yetkililer beni uyarır rahat olunTufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2009, 23:58:16Üyeliği durdurulduSatışta olan domainlerin hepsinin faturası vardır. Buyrun;pr0t0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Lisanslarımdaki satışlar ise, 2. el aldıgım için ve sattıgım için (Aracılık yaptıgım için) faturaya hacet yoktur. Ama siz sıfır olarka vbulletin bayisi gibi kayıt yapıyorsunuz. Anlatabildimmi? Ben açıklamamı yaptım hadi sende yap. Seninle benim aramda fark var. Şimdi sen bana adına milletin lisans kayıt ettiğim bir konu linki at bakalım
Atarsan fatura koymassam namerdim
- 30-10-2009, 23:59:00Üyeliği durdurulduduuuuur sana benden aldiğin lisans ekstresini koyim gözün açilsin bekleruhsaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bankasindan talep ediyorum - 31-10-2009, 00:47:10arkadaştan 3 lisans 2 rapid hesabı 1 sms hesabı satın aldım. dahada almaya devam ediyorum hiç bir sorun yoktur. sorun olursa burdan mutlaka yazarım. birçok kişininde bu arkadaştan lisans aldığını gördüm. sorunu olan varsa yazar. alışveriş yapmadan saçma sapan konuşan ve konu baltalayan arkadaşların yorumlarının silinmesini talep ediyorum..
- 31-10-2009, 00:52:09Üyeliği durdurulduNerden nereye konusmaların hep farklı, sana 10 oldu kapak olması sözlerin hala extre diyorsun. Senin bana aliye veliye sattıgın extre işe yaramaz lisansı aldıgın vbulletin.com extresini göster bize hesabına yatan para alaka etmez.pr0t0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baltalamamı var adam gibi birşey istenirse baltalamamı oluyor bu sizin gibiler yüzüne millet bir konunun altına mesja yazmaya korkar olmus. Tek saçmalık senin düşüncelerin. Geri kafa olma baskalarının düşüncesine saygı duy ki saygı göresin yoksa saygı göstermezsen saygıda beklemezsin. Anlaşılır bir dil değil mi?WebWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-10-2009, 00:53:22Üyeliği durdurulduİŞTE BANKA DEKONTLARI BU ŞAHIS BENDEN DAHA ÖNCE LİSANS ALDI VE TAKSİTLE ALDI O ZAMAN NEDEN SORMADI FATURA NE HİKMETSE BİLMİYORM
KANITLAR


3 ay önce lisans aldın o zaman nerelerdeydi senin bu süper zekan
niye o zaman fatura sormadın
sebebini ben sana söylüyeyim o zama benimle çalışıyodun işine geliyodu
ne zamanki sana lisans satmayı bıraktım o zaman gözünde kötü oldum şimdi konularmıı baltalamaya çalışıyosun - 31-10-2009, 00:53:38Üyeliği durdurulduAbi sana en basitinden Skype sattık sorun var mı yokmacintosh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İlyas Herşeyin nasıl yapıldığı söylenmez, söylenirse herkes o işi yapar kimse ekmek kazanamaz seni ben biliyorum protondan lisans alıp sitende sattıgını hatta taksitle...


Atarsan fatura koymassam namerdim

