pr0t0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki kısasa kısas gidelim EFENDİSİ

https://www.r10.net/account-amp-lisan...akas-olur.html
https://www.r10.net/yeni-site/486806-...ek-sitesi.html
https://www.r10.net/domain-satis/4823...l-20-lira.html
https://www.r10.net/jenerik-domain/47...g-jenerik.html
https://www.r10.net/account-amp-lisan...r-satilir.html

Bana buradaki satışlarının faturalarını göster
sen bi sürü konu açmışsın ama hiç birisine fatura örmneği koymamışsın
damdan düşer gibi konu açmak bana akıl vermeye çalışan birisine yakışıyomu
hani bunların fatura örnekleri

u la güzel arkadasım çalıntı kredi kartı olsa 1 yıldır lisans satarım forum dısı da olsa neden onlar hala aktif e bre güzel kardeşim haa neden insanın ekmeğiyle oynamak için bu kadar DANSOZLUK yapıyorsn
Satışta olan domainlerin hepsinin faturası vardır. Buyrun;



Lisanslarımdaki satışlar ise, 2. el aldıgım için ve sattıgım için (Aracılık yaptıgım için) faturaya hacet yoktur. Ama siz sıfır olarka vbulletin bayisi gibi kayıt yapıyorsunuz. Anlatabildimmi? Ben açıklamamı yaptım hadi sende yap. Seninle benim aramda fark var. Şimdi sen bana adına milletin lisans kayıt ettiğim bir konu linki at bakalım Atarsan fatura koymassam namerdim