Satışta olan domainlerin hepsinin faturası vardır. Buyrun;
Lisanslarımdaki satışlar ise, 2. el aldıgım için ve sattıgım için (Aracılık yaptıgım için) faturaya hacet yoktur. Ama siz sıfır olarka vbulletin bayisi gibi kayıt yapıyorsunuz. Anlatabildimmi? Ben açıklamamı yaptım hadi sende yap. Seninle benim aramda fark var. Şimdi sen bana adına milletin lisans kayıt ettiğim bir konu linki at bakalım

Atarsan fatura koymassam namerdim