Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş sende şuraya extrelerini koyda, bizlerde alalım ...

En azından nasıl aldığını açıkla, müşteriler bilgilensin ki bizde lisansı nasıl aldığımızı bilelim.
Gardaşım neyin nesini koyim ben Allah aşkına ne ekstresinden bahsediyosunuz yok ekstre bende bu nasıl bir ticari anlayışdır anlamdım itrader 13 benm 102 ve tek sorun yaşamadım bugune kadar bu nasıl bi saygıdır bu insanı sen biliyomusun benimle arasnda olan olayları hıı ...Anlatsn sana kişisel saldırı bu resmen lütfen aldanmayın kimse burada birsey kanıtlamak durumunda değildir illegal durum görse zaten yetkililer beni uyarır rahat olun