ruhsaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satışta olan domainlerin hepsinin faturası vardır. Buyrun;



lisanslarımdaki satışlar ise, 2. El aldıgım için ve sattıgım için (aracılık yaptıgım için) faturaya hacet yoktur. Ama siz sıfır olarka vbulletin bayisi gibi kayıt yapıyorsunuz. Anlatabildimmi? Ben açıklamamı yaptım hadi sende yap. Seninle benim aramda fark var. şimdi sen bana adına milletin lisans kayıt ettiğim bir konu linki at bakalım :d
duuuuur sana benden aldiğin lisans ekstresini koyim gözün açilsin bekle
iş bankasindan talep ediyorum