proton aracısın sanırım,
istersen onu de,rahat etsinler
Abi sana en basitinden Skype sattık sorun var mı yok
İlyas Herşeyin nasıl yapıldığı söylenmez, söylenirse herkes o işi yapar kimse ekmek kazanamaz seni ben biliyorum protondan lisans alıp sitende sattıgını hatta taksitle...