Merhaba
vBulletin son sürüm olan (3.8.4 patch 1) lisans satışları devam ediyor
lisans alan kşinin kendi adına olur bir başka isimle olmaz
Lisans fiyatı sadece pm ile olur burada bazı insanlar yüzünden fiyat vermek istemiyorum özel mesajda bildirim yapnızı
vBulletin Owned (3.8.4 patch level 1) lisans satışları
70
●4.327
- 30-10-2009, 23:41:13Üyeliği durduruldu
- 30-10-2009, 23:43:17Üyeliği durdurulduSanmam tanıdıgı olsa bile bunu yapamaz. Bana diğer konuda sen satiyorsun lisans ama faturamı kesiyorsun demiş. Bilgisiz insanın hali baska ben im 2. el lisans sattıgımı benle alısveriş yapan bilir sen sıfır satiyorum adınıza diyorsun. Fatura göstermene gerke yok sıfırda satsan sadece bana extreni göster tamam. Çalıntı yada illegal olmadıgını kanıtla. Yusuf SU adına olan extreyi göster burda hadi yap bunu, "Yapabilirsen"macintosh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2009, 23:44:41Üyeliği durdurulduNe demiş atalarımız havlar havlar susar benim kimseye hesap verecek durumum yok gidin tüm satış yapanlardan fatura alın koyun buraya sonra gelip benden isteyin hadi yavrum benim hadi gülüm benim işine bak sen bi denemRuhSaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2009, 23:49:02ben yine aynı şeyi diyorum
'' kimseyi tanımıyorum konunuzada karışmıyorum,tartışmanızın dışındayım ama ''
Ruhsatici,örnek veriyorum bende sana amerikadan çok uygun fiyata host alabilirim,örneğin 1 yıllık 85$ olan hostu sen gidip kendi paypalınla alacaksın bende sana 7 gün sonra geri 60$ geri ödicem,1 domain ve de 1 yıllık sağlam hostun olacak.anlatabildim mi?
belki böyle birşeydir.(benimki sadece bir düşünce) - 30-10-2009, 23:49:16Üyeliği durdurulduEfendi herkes kendi adına lsiansını 2. el oalrak satiyor. Senin onlardan farkın 3 tanepr0t0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Sen isme kaydediyorsun. Kaçar gibi
2. Sen 1 tane değil 1...15.. lerden fazla lisans satiyorsun.
3. Sen bütün bunlar için basit bir extre gösteremeyecek kadar acizsin. Yada extre diye birşey yok
Ek olarak türkçen bozuk. Tam konuşamasan da az düzelt en azından. Konum değil ama söyledim. Az güven ver. PM İLE FİYAT MI OLUR.
Adam gibi bir fiyat belirle extre koy Çalıntı Kredi Kartı veya İllega*l yolla olamdıgını göster. 3-5 müşteride ben bulayım sana
Üst mesajdaki arkadaş bu host değildir. Hostun evrensel bir sabit fiyatı yoktur. Ve hosting tek bir firma ile sağlanmaz. DC olan heeryerde host olur.
Oysa Vbulletin bir markadır ve evrensel bir fiyatı vardır. Afrikayada gitsen lisans fiyatı 180$
Anlatabildimmi.
- 30-10-2009, 23:52:03Üyeliği durdurulduPeki kısasa kısas gidelim EFENDİSİRuhSaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/account-amp-lisan...akas-olur.html
https://www.r10.net/yeni-site/486806-...ek-sitesi.html
https://www.r10.net/domain-satis/4823...l-20-lira.html
https://www.r10.net/jenerik-domain/47...g-jenerik.html
https://www.r10.net/account-amp-lisan...r-satilir.html
Bana buradaki satışlarının faturalarını göster
sen bi sürü konu açmışsın ama hiç birisine fatura örmneği koymamışsın
damdan düşer gibi konu açmak bana akıl vermeye çalışan birisine yakışıyomu
hani bunların fatura örnekleri

u la güzel arkadasım çalıntı kredi kartı olsa 1 yıldır lisans satarım forum dısı da olsa neden onlar hala aktif e bre güzel kardeşim haa neden insanın ekmeğiyle oynamak için bu kadar DANSOZLUK yapıyorsn
)

