• 30-10-2009, 23:27:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    vBulletin son sürüm olan (3.8.4 patch 1) lisans satışları devam ediyor

    lisans alan kşinin kendi adına olur bir başka isimle olmaz

    Lisans fiyatı sadece pm ile olur burada bazı insanlar yüzünden fiyat vermek istemiyorum özel mesajda bildirim yapnızı
  • 30-10-2009, 23:35:40
    #2
    Pm gönderildi...
  • 30-10-2009, 23:40:36
    #3
    ben kimseyi tanımıyorum konunuzada karışmıyorum,tartışmanızın dışındayım ama kaynak tahminim 3. dünya ülkeleri ve satıcı arkadaşda sanırım aracı.
    (veya arkadaşın vbulletinde tanıdığı var )
  • 30-10-2009, 23:41:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    RuhSaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans aldıgınıza dair extre nizi koayarmısınız konuya. Nasıl oluyor lisansı 180 alıyorsunuz admaın adına daha düşük fiyatlara ?? Buna şahit olduk. Paypalla alıyorsanız yine paypal sayfanızdan ve extrenizden görüntüleride koyabilirseniz alıcılar için iyi olur.

    Yani aksi halde çalıntı kartlamı, yok illegal yollamı alındıgını kimse bilemez.

    Bu bilgiler alıcılar için gereklidir. Damdan düşer gibi konu açmışsınız. Satişinda sbitlenmiş bir usulu vardır. Konu düzeni vardır. Bunlara uyun. Kllanıcılara gereken güveni sağlayın derim.
    çok biliyo
  • 30-10-2009, 23:43:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    macintosh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kimseyi tanımıyorum konunuzada karışmıyorum,tartışmanızın dışındayım ama kaynak tahminim 3. dünya ülkeleri ve satıcı arkadaşda sanırım aracı.
    (veya arkadaşın vbulletinde tanıdığı var )
    Sanmam tanıdıgı olsa bile bunu yapamaz. Bana diğer konuda sen satiyorsun lisans ama faturamı kesiyorsun demiş. Bilgisiz insanın hali baska ben im 2. el lisans sattıgımı benle alısveriş yapan bilir sen sıfır satiyorum adınıza diyorsun. Fatura göstermene gerke yok sıfırda satsan sadece bana extreni göster tamam. Çalıntı yada illegal olmadıgını kanıtla. Yusuf SU adına olan extreyi göster burda hadi yap bunu, "Yapabilirsen"
  • 30-10-2009, 23:44:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    RuhSaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmam tanıdıgı olsa bile bunu yapamaz. Bana diğer konuda sen satiyorsun lisans ama faturamı kesiyorsun demiş. Bilgisiz insanın hali baska ben im 2. el lisans sattıgımı benle alısveriş yapan bilir sen sıfır satiyorum adınıza diyorsun. Fatura göstermene gerke yok sıfırda satsan sadece bana extreni göster tamam. Çalıntı yada illegal olmadıgını kanıtla. Yusuf SU adına olan extreyi göster burda hadi yap bunu
    Ne demiş atalarımız havlar havlar susar benim kimseye hesap verecek durumum yok gidin tüm satış yapanlardan fatura alın koyun buraya sonra gelip benden isteyin hadi yavrum benim hadi gülüm benim işine bak sen bi denem
  • 30-10-2009, 23:49:02
    #7
    ben yine aynı şeyi diyorum
    '' kimseyi tanımıyorum konunuzada karışmıyorum,tartışmanızın dışındayım ama ''

    Ruhsatici,örnek veriyorum bende sana amerikadan çok uygun fiyata host alabilirim,örneğin 1 yıllık 85$ olan hostu sen gidip kendi paypalınla alacaksın bende sana 7 gün sonra geri 60$ geri ödicem,1 domain ve de 1 yıllık sağlam hostun olacak.anlatabildim mi?

    belki böyle birşeydir.(benimki sadece bir düşünce)
  • 30-10-2009, 23:49:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pr0t0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demiş atalarımız havlar havlar susar benim kimseye hesap verecek durumum yok gidin tüm satış yapanlardan fatura alın koyun buraya sonra gelip benden isteyin hadi yavrum benim hadi gülüm benim işine bak sen bi denem
    Efendi herkes kendi adına lsiansını 2. el oalrak satiyor. Senin onlardan farkın 3 tane

    1. Sen isme kaydediyorsun. Kaçar gibi
    2. Sen 1 tane değil 1...15.. lerden fazla lisans satiyorsun.
    3. Sen bütün bunlar için basit bir extre gösteremeyecek kadar acizsin. Yada extre diye birşey yok

    Ek olarak türkçen bozuk. Tam konuşamasan da az düzelt en azından. Konum değil ama söyledim. Az güven ver. PM İLE FİYAT MI OLUR.

    Adam gibi bir fiyat belirle extre koy Çalıntı Kredi Kartı veya İllega*l yolla olamdıgını göster. 3-5 müşteride ben bulayım sana

    Üst mesajdaki arkadaş bu host değildir. Hostun evrensel bir sabit fiyatı yoktur. Ve hosting tek bir firma ile sağlanmaz. DC olan heeryerde host olur.

    Oysa Vbulletin bir markadır ve evrensel bir fiyatı vardır. Afrikayada gitsen lisans fiyatı 180$ Anlatabildimmi.
  • 30-10-2009, 23:52:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    RuhSaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendi herkes kendi adına lsiansını 2. el oalrak satiyor. Senin onlardan farkın 3 tane

    1. Sen isme kaydediyorsun. Kaçar gibi
    2. Sen 1 tane değil 1...15.. lerden fazla lisans satiyorsun.
    3. Sen bütün bunlar için basit bir extre gösteremeyecek kadar acizsin. Yada extre diye birşey yok

    Ek olarak türkçen bozuk. Tam konuşamasan da az düzelt en azından. Konum değil ama söyledim. Az güven ver. PM İLE FİYAT MI OLUR.

    Adam gibi bir fiyat belirle extre koy Çalıntı Kredi Kartı veya İllega*l yolla olamdıgını göster. 3-5 müşteride ben bulayım sana
    Peki kısasa kısas gidelim EFENDİSİ

    https://www.r10.net/account-amp-lisan...akas-olur.html
    https://www.r10.net/yeni-site/486806-...ek-sitesi.html
    https://www.r10.net/domain-satis/4823...l-20-lira.html
    https://www.r10.net/jenerik-domain/47...g-jenerik.html
    https://www.r10.net/account-amp-lisan...r-satilir.html

    Bana buradaki satışlarının faturalarını göster
    sen bi sürü konu açmışsın ama hiç birisine fatura örmneği koymamışsın
    damdan düşer gibi konu açmak bana akıl vermeye çalışan birisine yakışıyomu
    hani bunların fatura örnekleri

    u la güzel arkadasım çalıntı kredi kartı olsa 1 yıldır lisans satarım forum dısı da olsa neden onlar hala aktif e bre güzel kardeşim haa neden insanın ekmeğiyle oynamak için bu kadar DANSOZLUK yapıyorsn