Efendi herkes kendi adına lsiansını 2. el oalrak satiyor. Senin onlardan farkın 3 tane
1. Sen isme kaydediyorsun. Kaçar gibi
2. Sen 1 tane değil 1...15.. lerden fazla lisans satiyorsun.
3. Sen bütün bunlar için basit bir extre gösteremeyecek kadar acizsin. Yada extre diye birşey yok
Ek olarak türkçen bozuk. Tam konuşamasan da az düzelt en azından. Konum değil ama söyledim. Az güven ver. PM İLE FİYAT MI OLUR.
Adam gibi bir fiyat belirle extre koy
Çalıntı Kredi Kartı veya İllega*l yolla olamdıgını göster. 3-5 müşteride ben bulayım sana
Peki kısasa kısas gidelim
EFENDİSİ https://www.r10.net/account-amp-lisan...akas-olur.html https://www.r10.net/yeni-site/486806-...ek-sitesi.html https://www.r10.net/domain-satis/4823...l-20-lira.html https://www.r10.net/jenerik-domain/47...g-jenerik.html https://www.r10.net/account-amp-lisan...r-satilir.html
Bana buradaki satışlarının faturalarını göster
sen bi sürü konu açmışsın ama hiç birisine fatura örmneği koymamışsın
damdan düşer gibi konu açmak bana akıl vermeye çalışan birisine yakışıyomu
hani bunların fatura örnekleri

u la güzel arkadasım çalıntı kredi kartı olsa 1 yıldır lisans satarım forum dısı da olsa neden onlar hala aktif e bre güzel kardeşim haa neden insanın ekmeğiyle oynamak için bu kadar DANSOZLUK yapıyorsn