pr0t0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demiş atalarımız havlar havlar susar benim kimseye hesap verecek durumum yok gidin tüm satış yapanlardan fatura alın koyun buraya sonra gelip benden isteyin hadi yavrum benim hadi gülüm benim işine bak sen bi denem
Efendi herkes kendi adına lsiansını 2. el oalrak satiyor. Senin onlardan farkın 3 tane

1. Sen isme kaydediyorsun. Kaçar gibi
2. Sen 1 tane değil 1...15.. lerden fazla lisans satiyorsun.
3. Sen bütün bunlar için basit bir extre gösteremeyecek kadar acizsin. Yada extre diye birşey yok

Ek olarak türkçen bozuk. Tam konuşamasan da az düzelt en azından. Konum değil ama söyledim. Az güven ver. PM İLE FİYAT MI OLUR.

Adam gibi bir fiyat belirle extre koy Çalıntı Kredi Kartı veya İllega*l yolla olamdıgını göster. 3-5 müşteride ben bulayım sana

Üst mesajdaki arkadaş bu host değildir. Hostun evrensel bir sabit fiyatı yoktur. Ve hosting tek bir firma ile sağlanmaz. DC olan heeryerde host olur.

Oysa Vbulletin bir markadır ve evrensel bir fiyatı vardır. Afrikayada gitsen lisans fiyatı 180$ Anlatabildimmi.