Modem aldım geçen ay wireless masaüstünde de laptopta da kullanmak için. Laptop için büyük rahatlık. Ancak wireless için güvenlik ayarlarını falan yapmaya gerek duymadım, altta namazında niyazında Hacı teyze- hacı amca, üstte akşama kadar bebekleriyle uğraşan bir aile var nezaman fırsat bulacaklar da benim internetimden çalacaklar demeye kalmadan kotaya bir baktım 3 günde 7G olmuş. Oha. Hemen önlem aldım ama geç oldu biraz.
Şüpheliler;
- Hacı amca yada karısı hacı teyze (60-70 yaşlarında)
- Bebekli çift (25-35 yaşlarında)
- Kapıcı ali (50 yaşlarında, kendisini börek yapmaya adamış bir karısı var)
-Telekom (aslında internetimden çalan yok, telekom yine hesap hatası yapıyor)
Sizinde wireless modeminiz varsa önleminizi şimdiden alın.
Wireless fırsatçıları !
16
●2.250
- 04-09-2006, 21:32:07Üyeliği durdurulduArkadaşım telekomu ara
http://www.ntv.com.tr/news/384057.asp
kotanı wireless ile başka biri doldurmuş olsa bile ara şansını dene ben 2 gb yaptım vs de.
beleş diye de 7 gb yapılmaz ki
türk işte yarını düşünmüyo az az çaktırmadan kullan insan gibi kullan dimi.
ben açık bırakıorum giren girsin kotayı deli gibi kullanmadıktan sonra. - 04-09-2006, 21:57:20wireless'ı sadece aynı apartmanda oturanlar kullanmıyor olabilir.Benim bildiğim karşı apartmanda oturan bir eleman bile bulup girebilir.o yüzden şifrenizi koyun.
gidince bende halledeyim artık şu modemin ayarını.