• 04-09-2006, 20:44:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Modem aldım geçen ay wireless masaüstünde de laptopta da kullanmak için. Laptop için büyük rahatlık. Ancak wireless için güvenlik ayarlarını falan yapmaya gerek duymadım, altta namazında niyazında Hacı teyze- hacı amca, üstte akşama kadar bebekleriyle uğraşan bir aile var nezaman fırsat bulacaklar da benim internetimden çalacaklar demeye kalmadan kotaya bir baktım 3 günde 7G olmuş. Oha. Hemen önlem aldım ama geç oldu biraz.
    Şüpheliler;
    - Hacı amca yada karısı hacı teyze (60-70 yaşlarında)
    - Bebekli çift (25-35 yaşlarında)
    - Kapıcı ali (50 yaşlarında, kendisini börek yapmaya adamış bir karısı var)
    -Telekom (aslında internetimden çalan yok, telekom yine hesap hatası yapıyor)

    Sizinde wireless modeminiz varsa önleminizi şimdiden alın.
  • 04-09-2006, 21:25:11
    #2
    ben hiç bakmadım kotaya ve şuanda istanbuldayım aynı zamanda wireless açık samsunda. 21 daireli bir apartmanda kalıyorum her katta 3 daire var. yanarsam ben yanarım gidince bende halledeyim artık şu modemin ayarını.
  • 04-09-2006, 21:32:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım telekomu ara
    http://www.ntv.com.tr/news/384057.asp

    kotanı wireless ile başka biri doldurmuş olsa bile ara şansını dene ben 2 gb yaptım vs de.

    beleş diye de 7 gb yapılmaz ki
    türk işte yarını düşünmüyo az az çaktırmadan kullan insan gibi kullan dimi.

    ben açık bırakıorum giren girsin kotayı deli gibi kullanmadıktan sonra.
  • 04-09-2006, 21:50:23
    #4
    arkadaslar telekom hatasi değildir wireless kullanimiş bence kapat kanallarını giremesinler
  • 04-09-2006, 21:57:20
    #5
    wireless'ı sadece aynı apartmanda oturanlar kullanmıyor olabilir.Benim bildiğim karşı apartmanda oturan bir eleman bile bulup girebilir.o yüzden şifrenizi koyun.
  • 04-09-2006, 21:59:09
    #6
    Misafir
    Ben yapmıştım sonra acıyıp kapatmıstım panelinden ))
    Tam yolun karşısındaki evdeymiş adam


    Ama tabi öncelikle girdim adsl kota sayfasına baktım adamın hesabı kotalımı diye ohooo sınırsız çıktı bende depe depe kullandım be düşünceli adamız
  • 04-09-2006, 22:17:33
    #7
    büyüksün
  • 04-09-2006, 22:33:25
    #8
    Misafir
    o ara senelik izindeydim(askeriz da :P) o yüzden eve adsl bağlatmam zordu yoksa ona mı kaldı uhahuhaha
  • 04-09-2006, 22:45:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    troy ben kapıcı aliden şüphelenir gibi oldum sora sölemedi deme : )

    Benim çevremdeki en az 10 apartmanda bilgisayar yok bundan eminim o yüzden sorun yok hehe