Arkadaşım telekomu ara
http://www.ntv.com.tr/news/384057.asp
kotanı wireless ile başka biri doldurmuş olsa bile ara şansını dene ben 2 gb yaptım vs de.
beleş diye de 7 gb yapılmaz ki
türk işte yarını düşünmüyo az az çaktırmadan kullan insan gibi kullan dimi.
ben açık bırakıorum giren girsin kotayı deli gibi kullanmadıktan sonra.