Konu
Wireless fırsatçıları !
04-09-2006, 22:33:25
#8
Haymac
Misafir
o ara senelik izindeydim(askeriz da :P) o yüzden eve adsl bağlatmam zordu yoksa ona mı kaldı uhahuhaha