Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Modem aldım geçen ay wireless masaüstünde de laptopta da kullanmak için. Laptop için büyük rahatlık. Ancak wireless için güvenlik ayarlarını falan yapmaya gerek duymadım, altta namazında niyazında Hacı teyze- hacı amca, üstte akşama kadar bebekleriyle uğraşan bir aile var nezaman fırsat bulacaklar da benim internetimden çalacaklar demeye kalmadan kotaya bir baktım 3 günde 7G olmuş. Oha. Hemen önlem aldım ama geç oldu biraz.
Şüpheliler;
- Hacı amca yada karısı hacı teyze (60-70 yaşlarında)
- Bebekli çift (25-35 yaşlarında)
- Kapıcı ali (50 yaşlarında, kendisini börek yapmaya adamış bir karısı var)
-Telekom (aslında internetimden çalan yok, telekom yine hesap hatası yapıyor)
Sizinde wireless modeminiz varsa önleminizi şimdiden alın.