Modem aldım geçen ay wireless masaüstünde de laptopta da kullanmak için. Laptop için büyük rahatlık. Ancak wireless için güvenlik ayarlarını falan yapmaya gerek duymadım, altta namazında niyazında Hacı teyze- hacı amca, üstte akşama kadar bebekleriyle uğraşan bir aile var nezaman fırsat bulacaklar da benim internetimden çalacaklar demeye kalmadan kotaya bir baktım 3 günde 7G olmuş. Oha. Hemen önlem aldım ama geç oldu biraz.
Şüpheliler;
- Hacı amca yada karısı hacı teyze (60-70 yaşlarında)
- Bebekli çift (25-35 yaşlarında)
- Kapıcı ali (50 yaşlarında, kendisini börek yapmaya adamış bir karısı var)
-Telekom (aslında internetimden çalan yok, telekom yine hesap hatası yapıyor)

Sizinde wireless modeminiz varsa önleminizi şimdiden alın.