ben hiç bakmadım kotaya ve şuanda istanbuldayım aynı zamanda wireless açık samsunda. 21 daireli bir apartmanda kalıyorum her katta 3 daire var. yanarsam ben yanarım gidince bende halledeyim artık şu modemin ayarını.