• 24-05-2009, 10:37:34
    #10
    BLaCK_and_WHiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında hocam işsiz insanların daha çok çocuk yaptıkları tespit edilmiş.
    sıkıntıdan başka yapacak birşey bulamıyorlar demek ki
  • 24-05-2009, 10:40:34
    #11
    Sadece gösteriş amaçlı bir film.Aynı aile hergün böyle karnını doyuruyor olamaz.
  • 24-05-2009, 10:46:53
    #12
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçmalık bu.tamamen şekilsel bir kısa gösteri.
    adam 25-30 yaşlarında..taşı sıksa suyunu çıkartır. gidip çöplerden yemek topluyor.
    Çalışsana be adam ! iş yoksa, iş yarat kendine. el sanatlarını dene, birşeyler üret.
    10 tane çocuk yapmış. bisikletle çöpleri toplayacağına, denizden çakılş taşı çıkar, midye çıkar, çocuklarına sanat öğret , kolye bilezik yapsınlar..geçimini kazan
    yaşlı olur, sakat olur, aç olur acırsın yardım edersin ama kazık kadar herif, cengaver gibi adam
    Videonun sonundaki yazıyı okudun mu? Dünyada her gün 25000 insan açlıktan ölüyor. O videodaki adam gerçekte aç değil merak etme çalışıyor. Bu kısa film insanlara bazı şeyi anlatmak için çekilmiş. Bence çok da başarılı.
  • 24-05-2009, 16:59:23
    #13
    Evet çok duygusaldı.
    Bazı arkadaşlar 15 tane çocuk fln yapmış diyorlar ama farketmediler sanırım o çocuklar sokak çocugu sonradan gelenler ailesi. Türkiyede'de çok var bu şekilde.
  • 24-05-2009, 17:12:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Dünyadaki aç insanları göstermek için hazırlanmış bir video fakat sadece gösteriş için diyenleri kınıyorum. Çıkın bakın sokağa , sokak çocukları,sokakta kalan insanlar,işsizlikten yakınanları hiç mi görmüyorsunuz. Haberlerde soğuktan donarak öldü , açlıktan öldü hiç mi görmüyorsunuz. Hala nasıl gösteriş için dersiniz ? O videonun başındaki 2 kız gibi yaşamaya devam edin . Mc donalds,burger king,kfc,star bucks güzel yerler tabi. Nasıl olsa gösteriş için yapılmış bir video hiç düşünmeyin bazı şeyleri.
  • 24-05-2009, 17:13:03
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şükretmeyi bilmeli...
  • 24-05-2009, 17:25:06
    #16
    teşekkürler video için gerçek hayat ve başka hayat
  • 24-05-2009, 17:35:40
    #17
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Kısacası "doğanın kanunu" diyelim, bu her ülkede böyledir Türkiye'de de böyle.
  • 24-05-2009, 17:46:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Şükredelim halimize... Neler var neler...