Dünyadaki aç insanları göstermek için hazırlanmış bir video fakat sadece gösteriş için diyenleri kınıyorum. Çıkın bakın sokağa , sokak çocukları,sokakta kalan insanlar,işsizlikten yakınanları hiç mi görmüyorsunuz. Haberlerde soğuktan donarak öldü , açlıktan öldü hiç mi görmüyorsunuz. Hala nasıl gösteriş için dersiniz ? O videonun başındaki 2 kız gibi yaşamaya devam edin . Mc donalds,burger king,kfc,star bucks güzel yerler tabi. Nasıl olsa gösteriş için yapılmış bir video hiç düşünmeyin bazı şeyleri.