• 24-05-2009, 09:32:35
    #1
    Sonuna kadar izlenmeli
    Films: Chicken a la Carte by Ferdinand Dimadura
  • 24-05-2009, 09:36:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Süpermiş ya . Çok duygulandım
  • 24-05-2009, 09:44:40
    #3
    Radmin tamda kahvaltı ediyordum ki,lokmalar boğazımdan geçmedi. Biz yediğimiz yemeği beyenmeyiz,insanların yaşama koşullarına bakın
  • 24-05-2009, 09:50:16
    #4
    çıkarılması gereken çok ders var. Halimize şükür etmeliyiz..
  • 24-05-2009, 09:59:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    çok duygulu...
  • 24-05-2009, 10:11:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    saçmalık bu.tamamen şekilsel bir kısa gösteri.
    adam 25-30 yaşlarında..taşı sıksa suyunu çıkartır. gidip çöplerden yemek topluyor.
    Çalışsana be adam ! iş yoksa, iş yarat kendine. el sanatlarını dene, birşeyler üret.
    10 tane çocuk yapmış. bisikletle çöpleri toplayacağına, denizden çakılş taşı çıkar, midye çıkar, çocuklarına sanat öğret , kolye bilezik yapsınlar..geçimini kazan

    yaşlı olur, sakat olur, aç olur acırsın yardım edersin ama kazık kadar herif, cengaver gibi adam
  • 24-05-2009, 10:21:30
    #7
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçmalık bu.tamamen şekilsel bir kısa gösteri.
    adam 25-30 yaşlarında..taşı sıksa suyunu çıkartır. gidip çöplerden yemek topluyor.
    Çalışsana be adam ! iş yoksa, iş yarat kendine. el sanatlarını dene, birşeyler üret.
    10 tane çocuk yapmış. bisikletle çöpleri toplayacağına, denizden çakılş taşı çıkar, midye çıkar, çocuklarına sanat öğret , kolye bilezik yapsınlar..geçimini kazan
    yaşlı olur, sakat olur, aç olur acırsın yardım edersin ama kazık kadar herif, cengaver gibi adam
    Valla ne kadar doğru söymeışsın repledım
  • 24-05-2009, 10:28:19
    #8
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    İşsizlik diye birşey yok "iş beğenmemek" var.


    15 tane çocuk yap sonra nasıl doyuracağım,nasıl büyüteceğim sorusunun cevabını çöpte ara.O babaya yazık.
  • 24-05-2009, 10:36:13
    #9
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşsizlik diye birşey yok "iş beğenmemek" var.


    15 tane çocuk yap sonra nasıl doyuracağım,nasıl büyüteceğim sorusunun cevabını çöpte ara.O babaya yazık.
    Aslında hocam işsiz insanların daha çok çocuk yaptıkları tespit edilmiş.