EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşsizlik diye birşey yok "iş beğenmemek" var.


15 tane çocuk yap sonra nasıl doyuracağım,nasıl büyüteceğim sorusunun cevabını çöpte ara.O babaya yazık.
Aslında hocam işsiz insanların daha çok çocuk yaptıkları tespit edilmiş.