hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saçmalık bu.tamamen şekilsel bir kısa gösteri.
adam 25-30 yaşlarında..taşı sıksa suyunu çıkartır. gidip çöplerden yemek topluyor.
Çalışsana be adam ! iş yoksa, iş yarat kendine. el sanatlarını dene, birşeyler üret.
10 tane çocuk yapmış. bisikletle çöpleri toplayacağına, denizden çakılş taşı çıkar, midye çıkar, çocuklarına sanat öğret , kolye bilezik yapsınlar..geçimini kazan
yaşlı olur, sakat olur, aç olur acırsın yardım edersin ama kazık kadar herif, cengaver gibi adam
Valla ne kadar doğru söymeışsın repledım