• 24-05-2009, 17:46:48
    #19
    Allah'a binlerce şükürler olsun.
  • 24-05-2009, 20:01:17
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten çok zor
  • 24-05-2009, 20:12:31
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçmalık bu.tamamen şekilsel bir kısa gösteri.
    adam 25-30 yaşlarında..taşı sıksa suyunu çıkartır. gidip çöplerden yemek topluyor.
    Çalışsana be adam ! iş yoksa, iş yarat kendine. el sanatlarını dene, birşeyler üret.
    10 tane çocuk yapmış. bisikletle çöpleri toplayacağına, denizden çakılş taşı çıkar, midye çıkar, çocuklarına sanat öğret , kolye bilezik yapsınlar..geçimini kazan
    yaşlı olur, sakat olur, aç olur acırsın yardım edersin ama kazık kadar herif, cengaver gibi adam
    Repledim..
  • 24-05-2009, 21:06:55
    #22
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlığımdan utandım bir an.
  • 25-05-2009, 01:11:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Aslında hazin bir sahne ancak yorum yapan arkadaşların da dediği gibi adam genç (hastalığı falan yoksa tabi) çalışması lazım.Diğer sorun ise: neden bu kadar çocuk yaptı? Bu biraz da devletlerin ayıbı.Devletlerin birinci görevi vatandaşını refah içinde yaşatmak...
  • 25-05-2009, 01:24:56
    #24
    Misafir
    Biz yemek biraz tuzlu oldu diye isyan ediyoruz annemize, babamıza, karımıza bağırıyoruz.
  • 25-05-2009, 15:21:58
    #25
    5.5 Milyon Kişi İzlemiş .,
  • 25-05-2009, 15:34:59
    #26
    Bakılması gereken açı israflık ve bencillik bence.Yine bence müsrif ve benciliz
  • 25-05-2009, 15:35:43
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Çok şükür Yarabbim demek lazım. Ama bu bencede saçma olmuş niye çalışmıyor bu adam hali vakti yerinde..