Aslında hazin bir sahne ancak yorum yapan arkadaşların da dediği gibi adam genç (hastalığı falan yoksa tabi) çalışması lazım.Diğer sorun ise: neden bu kadar çocuk yaptı? Bu biraz da devletlerin ayıbı.Devletlerin birinci görevi vatandaşını refah içinde yaşatmak...