saçmalık bu.tamamen şekilsel bir kısa gösteri.
adam 25-30 yaşlarında..taşı sıksa suyunu çıkartır. gidip çöplerden yemek topluyor.
Çalışsana be adam ! iş yoksa, iş yarat kendine. el sanatlarını dene, birşeyler üret.
10 tane çocuk yapmış. bisikletle çöpleri toplayacağına, denizden çakılş taşı çıkar, midye çıkar, çocuklarına sanat öğret , kolye bilezik yapsınlar..geçimini kazan

yaşlı olur, sakat olur, aç olur acırsın yardım edersin ama kazık kadar herif, cengaver gibi adam
Videonun sonundaki yazıyı okudun mu? Dünyada her gün 25000 insan açlıktan ölüyor. O videodaki adam gerçekte aç değil merak etme çalışıyor.

Bu kısa film insanlara bazı şeyi anlatmak için çekilmiş. Bence çok da başarılı.