Evet çok duygusaldı.
Bazı arkadaşlar 15 tane çocuk fln yapmış diyorlar ama farketmediler sanırım o çocuklar sokak çocugu sonradan gelenler ailesi. Türkiyede'de çok var bu şekilde.