MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
Bağcılarmı güzel, topkapımı güzel, mertermi güzel, gazi mahallesimi güzel, istanbulun ikinci yüzünü niye hiç söylemiyorsunuz ? işinize gelmiyor değilmi. Bağcılar kadar pis bir yer görmedim. Yoldan iki araba geçemiyor ( Cadde ) Caddede tek araba gidermi ya. Ankara sokaklarında bile 3 araba yanyana rahat giderken orada caddede ( Dikkat SOKAK DEĞİL CADDE ) tek araba gidiyor. Araba geçerken evler titriyor. Çöpler yolun yarısına dökülmüş, insanlar denizi hiç görmemiş. Hepsi çarşafla dolaşıyor ( ! ) Metropolümüzde 500.000'den fazla çarşaflı (!). Kendimi ARABİSTAN'da sandım oraya gidince. Ankara'nın en pis yeri olan mamak ve çinçin, oraya 10 basar
ama yanında bilen biri olsun?
( Bağcılar tarafında ) NEDEN ? ÇÜNKÜ HER AN BİR KAT DAHA ÇIKABİLİRLER. Köyünden kente göçmüş enayiler oraya barınacaktır. Yani istanbulda yakında gökdelenler yükselecek. Ama eski püskü binalardan