• 17-12-2005, 11:04:32
    #19
    Misafir
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    ama sen gel en iyisi bi yaşada kendin gör ama yanında bilen biri olsun?
    3 sene yaşadım, her sene gelirim. Gezerken güzel ama yaşarken illallah edersin. 3 sene kaldığımda ben ölüyordum orada.

    Bağcılarmı güzel, topkapımı güzel, mertermi güzel, gazi mahallesimi güzel, istanbulun ikinci yüzünü niye hiç söylemiyorsunuz ? işinize gelmiyor değilmi. Bağcılar kadar pis bir yer görmedim. Yoldan iki araba geçemiyor ( Cadde ) Caddede tek araba gidermi ya. Ankara sokaklarında bile 3 araba yanyana rahat giderken orada caddede ( Dikkat SOKAK DEĞİL CADDE ) tek araba gidiyor. Araba geçerken evler titriyor. Çöpler yolun yarısına dökülmüş, insanlar denizi hiç görmemiş. Hepsi çarşafla dolaşıyor ( ! ) Metropolümüzde 500.000'den fazla çarşaflı (!). Kendimi ARABİSTAN'da sandım oraya gidince. Ankara'nın en pis yeri olan mamak ve çinçin, oraya 10 basar
  • 17-12-2005, 11:05:01
    #20
    Valla istanbulun havası boğuyo beni.Acayip nemli geliyor, yazın gittim 1 saatte yüzüm yağla kaplan istanbulun havasından

    Bir diğer husus; 2 damla yağmur yağdımı hayat felç oluyo o güzel istanbulda. Ankarada öyle durumlar nadir yaşanıyor agalar. O açıdan düzenli bir şehir.Tepeden bi bakın ankaraya, bina bloklarının istanbuldaki gibi saçma salak yerleşmediğini görürsünüz.

    Son olarak değinmek istediğim nokta, istanbulda yürürken bile rahatsız oluyorum ben. sanki her an köşeden bi kapkaçcı çıkacak ya da bi kaza kurşunuyla b*k yoluna gidicekmişim gibi bi hisse kapılıyorum. Hiç sevemedim istanbulu.

    Turist olarak giderim ama asla yaşamam.
  • 17-12-2005, 11:06:57
    #21
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    3 sene yaşadım, her sene gelirim. Gezerken güzel ama yaşarken illallah edersin. 3 sene kaldığımda ben ölüyordum orada.
    gülü seven dikenine katlanır. ben istanbuldan en fazla 20 gun ayrdıldım trafiğini bile özledim be
  • 17-12-2005, 11:08:18
    #22
    Üyeliği durduruldu
    10 tane Ankara,Istanbulun bir semti etmez
    Tartışmalar boşa,Istanbul bambaşka
  • 17-12-2005, 11:10:00
    #23
    Misafir
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    gülü seven dikenine katlanır. ben istanbuldan en fazla 20 gun ayrdıldım trafiğini bile özledim be
    O Mesajımın devamını oku. Cevabınızı merakla bekliyorum. Boğaz ve haznedar, yada bağcılar. Nereden nereye.
    Ayrıca istanbulda evlerin çatısı yok ( Bağcılar tarafında ) NEDEN ? ÇÜNKÜ HER AN BİR KAT DAHA ÇIKABİLİRLER. Köyünden kente göçmüş enayiler oraya barınacaktır. Yani istanbulda yakında gökdelenler yükselecek. Ama eski püskü binalardan
  • 17-12-2005, 11:14:52
    #24
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    10 tane Ankara,Istanbulun bir semti etmez
    Tartışmalar boşa,Istanbul bambaşka
    Sen köyden ilk defa askere giderken çıkmamışmıydın yaw?
  • 17-12-2005, 11:15:56
    #25
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    O Mesajımın devamını oku. Cevabınızı merakla bekliyorum. Boğaz ve haznedar, yada bağcılar. Nereden nereye.
    sen şimdi şöyle düşünüyorsun..
    **bir yol var bir tarafı cennet bir tarafı cehennem sen gidip cehennemi anlatıp yolun kötülüğünden bahsediyorsun?..
    **olaylara iyi açıdan yaklaşalım..3 tane ilçe saymışsın evet 3 üde iğrenç ötesi ama sana git bağcılar merter gazide yaşa diyen yok ama sen öyle istersen tabi senin seçimin. istanbul büyük hepimizi alır merak etme
    ** istanbulda oturupda denizi görmeyen ya 3 yaşındadır yada 2
    ** çarşaflı olayına gelince insanların kişisel tercihleri hakkında öyle önyargılı konuşmamalısın. ben ne çarşaflı kapalı bayanlar gördüm senden daha medeni cesareti var ama dini inançları kapanmalarına neden oluyor(bu konuyu burda kapatalım yoksa büyür insanalrın kişisel inançlarına saygı gösterelim)
  • 17-12-2005, 11:17:36
    #26
    editleyip duruosun be
    bağcılara takmışsın sen akraba falan var galiba...

    istanbulu 8-9 sene sonra gör oraların hepsi tahliye ediliyor fatihdeki çingeneleri bile edebiliyorlarsa(bir duyum) istanbulun altını üstüne getirecekler inşallah hepsi şehir dışına aktarılıp daha sonra isterlerse yapılan düzenli yerleşim birimlerine geri dönecektir..
  • 17-12-2005, 11:19:06
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ankara da tam altı sene okudum birinici sınıftan yüksek lisansın sonuna kadar ardından başka bir şehre gittim. arada istanbula işim düşüyor ve gidiyorum ama inanın yolda yürüken bile korkuyorum ankara bu konuda kesinlikle daha güvenli ve dingin bir yer ayrılırken çok zor oldu ve hala gözümde tüter eğer yrd doç kadrosunu oradan alırsam hayatımın sonuna kadar orada kalmak isterim, belki orada öğrencilik yaşadığım, bunun tadını sonuna kadar çıkarabildiğim içindir bilemem, denizi yoktur ama aşıksanız ve öğrenciyseniz ankara güzeldir ve kendisine bir iki seneden sonra bağlar ardından bırakmak çok zor olur. İstanbul eminim çok güzel tarihi var geçmişi var boğazı var, hareket var falan ama kapkaç var abuk subuk çok insanı var.. gece yolda yürüyememe korkusu var.. yolparası var.. gürültüsü, trafiği var. Ben istanbul gibi bir yerde çocuk büyütmek istemem şu şartlarda. Dışarı yollarsınız sağ dönmeme ihtimali var okula gönderirseniz eteğinin altından fotoğraflarının çekilme ihtimali var. neyse abarttım istanbul çok bozuk bence bu aralar .. İstanbullular kalsın sağlıcakla