Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ankara da tam altı sene okudum birinici sınıftan yüksek lisansın sonuna kadar ardından başka bir şehre gittim. arada istanbula işim düşüyor ve gidiyorum ama inanın yolda yürüken bile korkuyorum ankara bu konuda kesinlikle daha güvenli ve dingin bir yer ayrılırken çok zor oldu ve hala gözümde tüter eğer yrd doç kadrosunu oradan alırsam hayatımın sonuna kadar orada kalmak isterim, belki orada öğrencilik yaşadığım, bunun tadını sonuna kadar çıkarabildiğim içindir bilemem, denizi yoktur ama aşıksanız ve öğrenciyseniz ankara güzeldir ve kendisine bir iki seneden sonra bağlar ardından bırakmak çok zor olur. İstanbul eminim çok güzel tarihi var geçmişi var boğazı var, hareket var falan ama kapkaç var abuk subuk çok insanı var.. gece yolda yürüyememe korkusu var.. yolparası var.. gürültüsü, trafiği var. Ben istanbul gibi bir yerde çocuk büyütmek istemem şu şartlarda. Dışarı yollarsınız sağ dönmeme ihtimali var okula gönderirseniz eteğinin altından fotoğraflarının çekilme ihtimali var. neyse abarttım istanbul çok bozuk bence bu aralar .. İstanbullular kalsın sağlıcakla