• 17-12-2005, 22:28:25
    #82
    Misafir
    KoS adlı üyeden alıntı:
    lafta kalmasın

    ocak 10-15 gelecem gorecez Burda yine yazarız. Zeynel cim sagolsun yardımcı oldu Insallah sıkmadım onu Istanbul umdayım huzur var be kardesim
    bi daha görmiyim seni ankarada valla linç ettiririm söylemedi deme

    arkadan forumlarda laf atıyon ipne bana güzel diyon
  • 18-12-2005, 00:28:57
    #83
    h4x0r adlı üyeden alıntı:
    bi daha görmiyim seni ankarada valla linç ettiririm söylemedi deme

    arkadan forumlarda laf atıyon ipne bana güzel diyon
    ipne işte naparsın
  • 18-12-2005, 22:05:19
    #84
    Misafir
    samsuna gelin diyecem de boşverin.güvenlik denen birşey yok.insan meydan da dayak yermi ya 50-60 kişi 5 kişiydik üstümüze saldırdılar.jandarma arabası yanımızdan geçip gitti insan bi durur.
    etkinlik desen bu 2 hafta içinde bi kaç konser oldu dün duman geldi ona gittik.40 yılda bir oluyo böyle etkinlik zaten.
    siz dua edin ankara da istanbuldasınız.
    seneye istanbula geliyorum haberiniz olsun dışarıdan yine göç geliyo istanbullular.
  • 05-08-2007, 18:40:28
    #85
    kızılayda kafemi bulamadın sen yanlış yere gitmiş olmayasın
    sağa dönsen kafe sola dönsen gene kafe jetonlar milatta kaldı biraz yeniliklere açık Olun phahaha
  • 05-08-2007, 18:42:41
    #86
    18-12-2005, 10:05 PM

    2 sene önceki konu
  • 05-08-2007, 19:12:51
    #87
    Üyeliği durduruldu
    2 senelik konuyu hortlatmışsınız helal olsun.
  • 05-08-2007, 19:53:58
    #88
    Üyeliği durduruldu
    ya sabır..
  • 05-08-2007, 19:59:16
    #89
    Misafir
    2 sene önceki konu evet

    bu arada eski ssk binası full kafe bar disco vs

    adamlar hepsini biyere toplamış

    1-2 kez gittim ama bılmıyorum belkı 2 yıl once farklıdır