samsuna gelin diyecem de boşverin.güvenlik denen birşey yok.insan meydan da dayak yermi ya 50-60 kişi 5 kişiydik üstümüze saldırdılar.jandarma arabası yanımızdan geçip gitti insan bi durur.
etkinlik desen bu 2 hafta içinde bi kaç konser oldu dün duman geldi ona gittik.40 yılda bir oluyo böyle etkinlik zaten.
siz dua edin ankara da istanbuldasınız.
seneye istanbula geliyorum haberiniz olsun dışarıdan yine göç geliyo istanbullular.