Konu
Ankara Neymis bea
17-12-2005, 11:06:57
#21
MoNaRcH
GmnD adlı üyeden alıntı:
3 sene yaşadım, her sene gelirim. Gezerken güzel ama yaşarken illallah edersin. 3 sene kaldığımda ben ölüyordum orada.
gülü seven dikenine katlanır. ben istanbuldan en fazla 20 gun ayrdıldım trafiğini bile özledim be