• 17-12-2005, 11:20:14
    #28
    Misafir
    Yok istanbulda 3 sene yaşadım diyorumya. Tüm istanbulu gezmiştim. Ayrıca denizi görmeyen ya 2 ya 3 yaşındadır diyorsunya. İyice araştır bakalım. Haberlere bile çıktı. 40 yaşındaki kadın 30 yıldır istanbulda ve hiç denizi görmemiş.
    Ayrıca turist geldi diyelim. Gezerken gezerken bagcılara geldi diyelim. Rezil olacağız heriflere. Boğazı gördükten sonra bura hangi şehir demezmi adam ? İstanbul'dan çıktıkmı hemen demezmi
  • 17-12-2005, 11:21:31
    #29
    Hmz
    Üyeliği durduruldu
    GmnD tamam kötü yönleri var elbette. Ama Istanbul'un bir Bakırköy'ü, senin Ankara dediğin yere 3 çeker.
    Ayrıca ; Ankara Yozgat'a yakındır. Yozgat'lı çok adam vardır Ankara'da. Ben hayatımda ne kadar Yozgat'lı tanıdıysam, ya pezevenk'lerdi, veya hırsız'lardı. Ankaranın % kaç'ı Yozgat lı?
    Yozgatlılar alınmasın. Genelleme yapmıyorum. Ama gerçekten ben onlar kadar gereksiz insanlar tanımadım.
    Ayrıca Istanbul'un istatistiklerini araştırırsanız, Istanbul'da yasayanların yalnızca %38 i Istanbul'lu. Geri kalan %62 hep başka kentlerden gelenler. Istanbul'u, dediğin hale getirende onlardır. Bunda Istanbul'un suçu yok.
    Dediğim gibi bir Bakırköy 3 tane Ankara eder.

    Hem ben ne anlatıyorum ki. Istanbul da deniz var. Ankara da ne var ?
  • 17-12-2005, 11:21:49
    #30
    troy adlı üyeden alıntı:
    Ankara da tam altı sene okudum birinici sınıftan yüksek lisansın sonuna kadar ardından başka bir şehre gittim. arada istanbula işim düşüyor ve gidiyorum ama inanın yolda yürüken bile korkuyorum ankara bu konuda kesinlikle daha güvenli ve dingin bir yer ayrılırken çok zor oldu ve hala gözümde tüter eğer yrd doç kadrosunu oradan alırsam hayatımın sonuna kadar orada kalmak isterim, belki orada öğrencilik yaşadığım, bunun tadını sonuna kadar çıkarabildiğim içindir bilemem, denizi yoktur ama aşıksanız ve öğrenciyseniz ankara güzeldir ve kendisine bir iki seneden sonra bağlar ardından bırakmak çok zor olur. İstanbul eminim çok güzel tarihi var geçmişi var boğazı var, hareket var falan ama kapkaç var abuk subuk çok insanı var.. gece yolda yürüyememe korkusu var.. yolparası var.. gürültüsü, trafiği var. Ben istanbul gibi bir yerde çocuk büyütmek istemem şu şartlarda. Dışarı yollarsınız sağ dönmeme ihtimali var okula gönderirseniz eteğinin altından fotoğraflarının çekilme ihtimali var. neyse abarttım istanbul çok bozuk bence bu aralar .. İstanbullular kalsın sağlıcakla
    Ağzına sağlık hocam
  • 17-12-2005, 11:23:06
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Guajira adlı üyeden alıntı:
    Sen köyden ilk defa askere giderken çıkmamışmıydın yaw?
    Olm ben daha askerlik yapmadım Burda Amasya'ya laf atmıyoruz,Ankara'ya atıyoruz Sen dur orada bakayım
  • 17-12-2005, 11:24:13
    #32
    Hmz adlı üyeden alıntı:
    Ayrıca Istanbul'un istatistiklerini araştırırsanız, Istanbul'da yasayanların yalnızca %38 i Istanbul'lu. Geri kalan %62 hep başka kentlerden gelenler. Istanbul'u, dediğin hale getirende onlardır. Bunda Istanbul'un suçu yok.
    Dediğim gibi bir Bakırköy 3 tane Ankara eder.
    zaten ne çekiyorsak onlardan çekiyoruz bir ara tayyip vize uygulaması getirleim dediğinde herkes ayaklanmıştı . getirsinler ne bu ya alakasız insanlar var.(bende isizn safınıza geçtim

    istanbula vize uygulamaıs istiyoruz ve burdaki son 4 senede yerleşenleri memlketelerine geri gönderilmesini istiyoruz...
  • 17-12-2005, 11:24:44
    #33
    Hmz adlı üyeden alıntı:
    GmnD tamam kötü yönleri var elbette. Ama Istanbul'un bir Bakırköy'ü, senin Ankara dediğin yere 3 çeker.
    Ayrıca ; Ankara Yozgat'a yakındır. Yozgat'lı çok adam vardır Ankara'da. Ben hayatımda ne kadar Yozgat'lı tanıdıysam, ya pezevenk'lerdi, veya hırsız'lardı. Ankaranın % kaç'ı Yozgat lı? Yozgatlılar alınmasın. Genelleme yapmıyorum. Ama gerçekten ben onlar kadar gereksiz insanlar tanımadım.

    Ayrıca Istanbul'un istatistiklerini araştırırsanız, Istanbul'da yasayanların yalnızca %38 i Istanbul'lu. Geri kalan %62 hep başka kentlerden gelenler. Istanbul'u, dediğin hale getirende onlardır. Bunda Istanbul'un suçu yok.
    Madem istanbulun suçu yok Ankaranın neden olsun ki? saçmalamışsın. Tutarsız bir yazı.

    Hmz adlı üyeden alıntı:
    Hem ben ne anlatıyorum ki. Istanbul da deniz var. Ankara da ne var ?
    Leş gibi kokan şu denizden bahsediyon dimi? şişe balığının yaşadığı tek deniz
  • 17-12-2005, 11:26:52
    #34
    Üyeliği durduruldu
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    zaten ne çekiyorsak onlardan çekiyoruz bir ara tayyip vize uygulaması getirleim dediğinde herkes ayaklanmıştı . getirsinler ne bu ya alakasız insanlar var.(bende isizn safınıza geçtim

    istanbula vize uygulamaıs istiyoruz ve burdaki son 4 senede yerleşenleri memlketelerine geri gönderilmesini istiyoruz...
    Yapılsın ama her ile değil,atıyorum bir Bursalı gelip Istanbul'a yerleşebilsin.. Ama bir istatistik yapsınlar kapkaçı,hırsızlığı,travestiliği,değnekçiliği en çok hangi ilden gelenler yapıyorsa o ile bir sınırlama konsun
  • 17-12-2005, 11:28:04
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Hmz adlı üyeden alıntı:
    GmnD tamam kötü yönleri var elbette. Ama Istanbul'un bir Bakırköy'ü, senin Ankara dediğin yere 3 çeker.
    Ayrıca ; Ankara Yozgat'a yakındır. Yozgat'lı çok adam vardır Ankara'da. Ben hayatımda ne kadar Yozgat'lı tanıdıysam, ya pezevenk'lerdi, veya hırsız'lardı. Ankaranın % kaç'ı Yozgat lı?
    Yozgatlılar alınmasın. Genelleme yapmıyorum. Ama gerçekten ben onlar kadar gereksiz insanlar tanımadım.
    Ayrıca Istanbul'un istatistiklerini araştırırsanız, Istanbul'da yasayanların yalnızca %38 i Istanbul'lu. Geri kalan %62 hep başka kentlerden gelenler. Istanbul'u, dediğin hale getirende onlardır. Bunda Istanbul'un suçu yok.
    Dediğim gibi bir Bakırköy 3 tane Ankara eder.

    Hem ben ne anlatıyorum ki. Istanbul da deniz var. Ankara da ne var ?
    Erhn snmsn ?
  • 17-12-2005, 11:28:50
    #36
    Misafir
    Hmz adlı üyeden alıntı:
    GmnD tamam kötü yönleri var elbette. Ama Istanbul'un bir Bakırköy'ü, senin Ankara dediğin yere 3 çeker.
    Ayrıca ; Ankara Yozgat'a yakındır. Yozgat'lı çok adam vardır Ankara'da. Ben hayatımda ne kadar Yozgat'lı tanıdıysam, ya pezevenk'lerdi, veya hırsız'lardı. Ankaranın % kaç'ı Yozgat lı?
    Yozgatlılar alınmasın. Genelleme yapmıyorum. Ama gerçekten ben onlar kadar gereksiz insanlar tanımadım.
    Ayrıca Istanbul'un istatistiklerini araştırırsanız, Istanbul'da yasayanların yalnızca %38 i Istanbul'lu. Geri kalan %62 hep başka kentlerden gelenler. Istanbul'u, dediğin hale getirende onlardır. Bunda Istanbul'un suçu yok.
    Dediğim gibi bir Bakırköy 3 tane Ankara eder.

    Hem ben ne anlatıyorum ki. Istanbul da deniz var. Ankara da ne var ?
    Yozgatlı fazla yok ankarada. Yiyeceksin tatlıyı **seveceksin yozgatlıyı**
    Ayrıca gece 2'de ankarada sokakta gez. Kimse takmaz. Dönüp bakmazlar bile. Sarhoş gelir sana sataşırsa, hop bilader ne yapıyosun sen diye seni savunurlar. Hatta burada herkes bir oluyor. Otobüste biri bişey derse herkes çullanıyor. Mesela otobüse beleş binen yaşlılar gelip " kalksana saygısız ben oturacam " deyince. Benim verdiğim tepkiyi desteklediler. Beleşe biniyonuz sonra bizi kaldırıyonuz diye yorumlar geldi. Ankara Çayyoluna gidin; İstanbul'da öyle bir mekan görebilecekmisiniz bakalım
    Ben Almanyaya ve hollandaya gittim. Orada bazı beldelere gittim. Kötü yer yok orada. Çayyolunu almanyanın bölgelerine benzetiyorum. Mesela bakkal yoktur marketleri vardır. ( Çayyolunda sadece migros var market olarak )
    En temiz yerlerden birisidir. Uzakta değlildir şehre. Kızılaydan çankaya otobüsüne atla; çift katlı otobüs gidiyor.
    İstanbulda ise en sevdiğim yer, ortaköy ve caddebostan, ha birde kadıköy var. Oralarda yaşarsan istanbul değil Türkiye'nin, Dünya'nın en iyi yeri. Ama maalesef orada sadece istanbulun % 1'i yaşıyor. Bir katlı ev kadıköy'de 1 milyon $. Hadi alın
    Benim eleştirim, ankarada evler birbirine yakın yani bir taraf cennet bir taraf cehennem değil ankarada. Her yer eşit. Ama bir boğaz ile şu az önce bahsettiğim yer öyle değil