Hmz adlı üyeden alıntı:
GmnD tamam kötü yönleri var elbette. Ama Istanbul'un bir Bakırköy'ü, senin Ankara dediğin yere 3 çeker.
Ayrıca ; Ankara Yozgat'a yakındır. Yozgat'lı çok adam vardır Ankara'da. Ben hayatımda ne kadar Yozgat'lı tanıdıysam, ya pezevenk'lerdi, veya hırsız'lardı. Ankaranın % kaç'ı Yozgat lı?
Yozgatlılar alınmasın. Genelleme yapmıyorum. Ama gerçekten ben onlar kadar gereksiz insanlar tanımadım.
Ayrıca Istanbul'un istatistiklerini araştırırsanız, Istanbul'da yasayanların yalnızca %38 i Istanbul'lu. Geri kalan %62 hep başka kentlerden gelenler. Istanbul'u, dediğin hale getirende onlardır. Bunda Istanbul'un suçu yok.
Dediğim gibi bir Bakırköy 3 tane Ankara eder.

Hem ben ne anlatıyorum ki. Istanbul da deniz var. Ankara da ne var ?
Erhn snmsn ?