Hmz adlı üyeden alıntı:
Ayrıca Istanbul'un istatistiklerini araştırırsanız, Istanbul'da yasayanların yalnızca %38 i Istanbul'lu. Geri kalan %62 hep başka kentlerden gelenler. Istanbul'u, dediğin hale getirende onlardır. Bunda Istanbul'un suçu yok.
Dediğim gibi bir Bakırköy 3 tane Ankara eder.
zaten ne çekiyorsak onlardan çekiyoruz bir ara tayyip vize uygulaması getirleim dediğinde herkes ayaklanmıştı . getirsinler ne bu ya alakasız insanlar var.(bende isizn safınıza geçtim
istanbula vize uygulamaıs istiyoruz ve burdaki son 4 senede yerleşenleri memlketelerine geri gönderilmesini istiyoruz...