MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
zaten ne çekiyorsak onlardan çekiyoruz bir ara tayyip vize uygulaması getirleim dediğinde herkes ayaklanmıştı . getirsinler ne bu ya alakasız insanlar var.(bende isizn safınıza geçtim
istanbula vize uygulamaıs istiyoruz ve burdaki son 4 senede yerleşenleri memlketelerine geri gönderilmesini istiyoruz...
Yapılsın ama her ile değil,atıyorum bir Bursalı gelip Istanbul'a yerleşebilsin.. Ama bir istatistik yapsınlar kapkaçı,hırsızlığı,travestiliği,değnekçiliği en çok hangi ilden gelenler yapıyorsa o ile bir sınırlama konsun