Valla istanbulun havası boğuyo beni.Acayip nemli geliyor, yazın gittim 1 saatte yüzüm yağla kaplan istanbulun havasından

Bir diğer husus; 2 damla yağmur yağdımı hayat felç oluyo o güzel istanbulda. Ankarada öyle durumlar nadir yaşanıyor agalar. O açıdan düzenli bir şehir.Tepeden bi bakın ankaraya, bina bloklarının istanbuldaki gibi saçma salak yerleşmediğini görürsünüz.

Son olarak değinmek istediğim nokta, istanbulda yürürken bile rahatsız oluyorum ben. sanki her an köşeden bi kapkaçcı çıkacak ya da bi kaza kurşunuyla b*k yoluna gidicekmişim gibi bi hisse kapılıyorum. Hiç sevemedim istanbulu.

Turist olarak giderim ama asla yaşamam.