editleyip duruosun be

bağcılara takmışsın sen

akraba falan var galiba...
istanbulu 8-9 sene sonra gör oraların hepsi tahliye ediliyor fatihdeki çingeneleri bile edebiliyorlarsa(bir duyum) istanbulun altını üstüne getirecekler inşallah hepsi şehir dışına aktarılıp daha sonra isterlerse yapılan düzenli yerleşim birimlerine geri dönecektir..