• 30-01-2007, 01:21:23
    #1
    Webde sörf yaparken karşılaştığım enteresan bir reklamı ve aynı zamanda projeyi paylaşayım dedim. Muzi.com.tr, korsan müziğe hayır diyen, karşılığında özgür müziği teşvik eden web sitesi. reklam bannerları da aşağıda :







    tabi siteye girmek için insan hemen tıklıyor reklam bannerlarına. site daha sonra paralanacak gibi görünse de şimdilik bazı albümlerin ücretsiz indirilebilmesi, kullanıcı çekeceği için etkileyici pazarlama stratejisi örneği.
    sitenin bir diğer kampanyası ise yükle müziğini düzenlenecek yarışma,amatör müzisyenlere albüm çıkartma fırsatı sunacak.

    Muzi.com.tr Hacklendi! | yenimecra.org
  • 30-01-2007, 01:25:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Daha evvelsi gün sazan arkadaşlarımızdan birisi Webmaster Genel konular sorunlar bölümüne bu konuyu açtı.. Ben reklam stratejisi dedim çoğu insan hacklendi dedi..tabi illa top sakal bırakmamız gerekiyor..
  • 30-01-2007, 01:26:35
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    bişi anlamadım bi iş var bu işte ama
  • 30-01-2007, 01:43:33
    #4
    gokhan_ssl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha evvelsi gün sazan arkadaşlarımızdan birisi Webmaster Genel konular sorunlar bölümüne bu konuyu açtı.. Ben reklam stratejisi dedim çoğu insan hacklendi dedi..tabi illa top sakal bırakmamız gerekiyor..
    Ben sitenin hacklendiğini felan idda etmiyorum sitenin reklam stratejisi yaptıgınıda biliorum ... Ama Laf sokar gibi yaklaşma bana ... bu arada görmedim forumda bulamadım böle konu ondan aötım dikkat çeken bi site çünkü

    ayrıca Doğan Holding 'e Bağlı bi site olması dikkatımı çok çekti
  • 30-01-2007, 01:44:33
    #5
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reklam stratejiside yiyen pek yoktur sanırım
  • 30-01-2007, 01:46:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @rainmaks heyecanlanmana gerek yok sana laf sokup çıkarttığımız yok merak etme. konuyu başlatan sazan arkadaş @tolgahat konu aşağıda;

    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...irirlar-d.html
  • 30-01-2007, 02:17:55
    #7
    Misafir
    Bariz bi reklam stratejisi.Yanlız kafamı kurcalayn Doğan grubunun Bu ücretsiz olarak dağıtılan şarkı dosyalarının telif ödemelerini manuel olarak yapma durumu varmıdır?varsa bile bunun müyap tarafından kontrolü ''Yani bir parçanın nekadar indirildiğinin tespiti'' nasıl olacaktır.

    Eğer telif hakkı ödeme durumu yok ise acaba müyap ile gizli bir anlaşma durumumu vardır.Böyle bir anlaşma var ise gizli tutulması Demokrasi açısından etikmidir.

    Bugün mp3 sitesi kapatılan insanlar bunu sorgulamayacaklarmıdır ?
  • 30-01-2007, 08:07:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Jupla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bariz bi reklam stratejisi.Yanlız kafamı kurcalayn Doğan grubunun Bu ücretsiz olarak dağıtılan şarkı dosyalarının telif ödemelerini manuel olarak yapma durumu varmıdır?varsa bile bunun müyap tarafından kontrolü ''Yani bir parçanın nekadar indirildiğinin tespiti'' nasıl olacaktır.
    Eğer telif hakkı ödeme durumu yok ise acaba müyap ile gizli bir anlaşma durumumu vardır.Böyle bir anlaşma var ise gizli tutulması Demokrasi açısından etikmidir.
    Bugün mp3 sitesi kapatılan insanlar bunu sorgulamayacaklarmıdır ?
    bu kampanyada dağıtılan ses dosyalarının genel telifi daha önceden ödenmiş ve tanıtımdan sonrada satılan her şarkı için telif ödenecek.
    indirilen her şarkı müyapın kendi dağıtım sistemi üzerinden yayınlanmakta bu yüzden indirilme sayısı çok rahat takip ediliyor.
    Gizli anlaşma var isede bunun yasal olarak saklı tutulma hakkı mevcut. bunun demokrasi ve etik kavramları içinde değerlendirmek çok yanlış olur. Doğan Elektronik Müzik firma olarak tek başına borsaya endeksli olmadığı için butür bilgileri yayınlamama hakkına sahip.
    Mp3 siteleri bunu sorgulasa bir şey farketmez. telif hakları destekleyicisi kanunlara göre zaten yaptıkları iş illegal.
  • 30-01-2007, 08:10:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    gokhan_ssl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha evvelsi gün sazan arkadaşlarımızdan birisi Webmaster Genel konular sorunlar bölümüne bu konuyu açtı.. Ben reklam stratejisi dedim çoğu insan hacklendi dedi..tabi illa top sakal bırakmamız gerekiyor..

    Sana saygılı olmanı öğretmek yada nerede nasıl davranacağın konusunda akıl vermek gibi bir niyeyim yok. Zaten karakterin oturmuştur. Ek olarak bu konuda vereceğin cevaplarda seni kaale de almam artık. Keşke kullandığın kelimeleri seçerek ve düşünerek mesaj yazsaydın.

    Üzüldüm açıkçası!