gokhan_ssl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha evvelsi gün sazan arkadaşlarımızdan birisi Webmaster Genel konular sorunlar bölümüne bu konuyu açtı.. Ben reklam stratejisi dedim çoğu insan hacklendi dedi..tabi illa top sakal bırakmamız gerekiyor..

Sana saygılı olmanı öğretmek yada nerede nasıl davranacağın konusunda akıl vermek gibi bir niyeyim yok. Zaten karakterin oturmuştur. Ek olarak bu konuda vereceğin cevaplarda seni kaale de almam artık. Keşke kullandığın kelimeleri seçerek ve düşünerek mesaj yazsaydın.

Üzüldüm açıkçası!